Escuro

Young Thug - The London ft. J. Cole & Travis Scott [Official Video]

Young Thug
Inscrever-se
Visualizações 28 617 666
97% 396 371 10 532

Stream "The London" here:
youngthug.ffm.to/thelondon
Follow Young Thug:
www.YoungThugMusic.com
twitter.com/youngthug
instagram.com/thuggerthugger1
facebook.com/youngthugmusic
Follow J. Cole:
instagram.com/realcoleworld/
twitter.com/jcolenc
facebook.com/JColeMusic/
Follow Travis Scott
twitter.com/trvisXX
instagram.com/travisscott/
soundcloud.com/travisscott-2
facebook.com/travisscottlaflame
travisscott.com/
--
Lyrics:
[Intro: J. Cole]
Yeah, yeah, yeah
Oh, oh, woah
Woah, woah
Oh
(You good, T-Minus?)
Oh
[Chorus: Travis Scott]
Meet me at The London
If you find time, we can run one
Talk about some things we can't undo
You just send the pin, I can find you
6'1", on the money, 9'2"
You just say the word and I’ll run through
Two texts, no reply, that’s when I knew
I knew, I knew, yeah, I knew
[Verse 1: J. Cole]
Yeah, circumnavigate the globe as the cash grows (Grow)
Get a nigga whacked like you get the grass mowed (Mowed)
I'm talkin' slick when I'm with the Big Slime, nigga (Slime)
Could hit your bitch, you could never hit mine, nigga (Mine)
In my DM, they electric slide, nigga (Huh, slide)
No catfishin', this is not a fish fry, nigga
Never switch sides on my dog
Catch a contact, hitch a ride, go to Mars
Everybody sing
How could you come up out your face
And say I ain't the hardest nigga you done ever heard?
I left a flock of rappers dead and buried
A verse from me is like 11 birds
Just did the math, that's like two thousand dollars every word
I'm on the verge, I'll beat the charge
I killed some niggas and I walked away from it
Then I observe, just how you curve
Then told the nigga that they gotta wait for it
"I know-I know you in high demand"
I'm ballin' on a pussy nigga like Juwanna Mann
I'm drownin' all inside the pussy like I never swam
Ayy, fuck your IG, I put somethin' on your sonogram
I'm the man, ayy, ayy
[Chorus: Travis Scott]
Me-meet me at The London
If you find time, we can run one
Talk about some things we can't undo
You just send the pin, I can find you
6'1", on the money, 9'2"
You just say the word and I’ll run through
Two texts, no reply, that’s when I knew
I knew, I knew, yeah, I knew
[Verse 2: Young Thug]
Pimp talk, church talk, I can make a brick walk (Woo)
Up north, down south, Bankhead to Rachel Walk (Ayy)
Hit it with a little water, stretch it like a vocal cord
STD, I run my ward, fuck a fed and his daughter (Let's go)
I'ma run the compound (Yeah)
I supply the cigarettes and bread (Woo)
I got a main and she gon' ride (Uh)
She took a quarter and she fled (Uh)
I'm in the Lamb, so she gon' ride (Yeah)
I see the pain in shawty's light brown eyes (Ooh)
I'm at The London with some big thots
No fries, she eat steaks with the fish sides
Did your mama tell you when something on fire
Stop, drop and roll? (Aw yeah)
I've been on the road like a pair of spinners at Stop-N-Go's (Yeah)
I could charge 'em like a Dodge Hemi Demon
Got your broad in the garage eatin' semen
Every time a nigga go back to the ward
Niggas act like they want start
And we leave them on the cement (Grra, grra)
[Chorus: Travis Scott]
Me-meet me at The London
If you find time, we can run one
Talk about some things we can't undo
You just send the pin, I can find you
6'1", on the money, 9'2"
You just say the word and I’ll run through
Two texts, no reply, that’s when I knew
I knew, I knew, yeah, I knew
[Outro: Travis Scott]
I, crash down, we get money (Hey)
For the full town (Woah, when you won't play, I)
I decided, for the full side (Hoes will say)
And they know, I might (And fly, I...)
Get down, might (Don't play)
See the whole town every time, I... (Oh, every day)
Yeah, they know what's up (Folks will say)

--
#YoungThug #JCole #TravisScott #TheLondon #SoMuchFUn
℗ 2019 300 Entertainment / Atlantic Recording Corporation

Música

Publicado em

 

1 Ago 2019

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 11 794
Young Thug
Young Thug 5 meses atrás
LONDON VIDEO OUT NOW EVERYWHERE
Laniya Byrd
Laniya Byrd 3 dias atrás
Yoyo guy k g.j k
Devonta Williams
Devonta Williams 6 dias atrás
@Lawrence Kamau yes yes Kenya from African brother love one black brother
Devonta Williams
Devonta Williams 6 dias atrás
@Robin Streng hahaha hahaha hahaha death hahaha you're clown so gay
Devonta Williams
Devonta Williams 6 dias atrás
@Joe Gondek shut shut shut up fake so being you're clown broke up beat up as you're hahaha hahaha
Devonta Williams
Devonta Williams 6 dias atrás
@Pravesh Khare place get out you're funny clown fuck you're lndian fuck dube shut up fuck
my videos brown
my videos brown 12 horas atrás
put the playback speed at 0.75 while u high and u gonna hear alot of the song more better🙌🏾😂
Jon Esparza
Jon Esparza 18 horas atrás
What where they supposed to be drinking when he downed that vile of clear liquid and his eyes got all big?
Kaio Ferro
Kaio Ferro 18 horas atrás
who is this minute 0:47 woman?
fricken fricks
fricken fricks 19 horas atrás
when that one comment said "i felt that" i felt that
evie hart
evie hart 19 horas atrás
Laziness may appear attractive, but work gives satisfaction, so work with *AUTHENTICVIEWS D O T C O M* and enjoy your life & popularity
Zach Welsh
Zach Welsh 21 hora atrás
Can young thug understand us when we speak or does he need a translator too?
William Olinger
William Olinger 23 horas atrás
Cory and smirf rush Feltons Brittany Ford and Terrance Atkins and aka Charleston 803 ws Columbia sc lies on bloody shit period. Loretta Campbell and Paris Ervin 10 12 1987
jesseguerra2012
jesseguerra2012 Dia atrás
i am here cause Barack Obama recommended it.
captain cold wars
Yert
captain cold wars
To
Riade Juma
Riade Juma Dia atrás
if you listen to this in january 2020 you're addicted with music
William Olinger
William Olinger Dia atrás
Reliable premium Ervin empire. Peachez 87
William Olinger
William Olinger Dia atrás
Loraine Becky section not retta. Peachez 87
my back hurts
my back hurts Dia atrás
🔥🔥🔥🔥🔥:3
William Olinger
William Olinger Dia atrás
I know why you think I'm pissed. Peachez 87
William Olinger
William Olinger 2 dias atrás
Don't call me either even funerals or kids. Peachez 87
William Olinger
William Olinger 2 dias atrás
Love this but young thug was extra to me. Peachez 87
zKOE
zKOE 2 dias atrás
Aqui está o comentário BR que você estava procurando
Love S.
Love S. 2 dias atrás
I feel like young thug is like tory lainz. That you wont know how well he can rap until you cross his line.
Sara Santos
Sara Santos 2 dias atrás
When travis said-mememememmmemememe at the London,I really felt that
Abdul Azim
Abdul Azim 2 dias atrás
do they mean London, England?
BS Darcons
BS Darcons 2 dias atrás
Who is she? I want your instagram 0:48 & 1:16 ????
Christopher Deblau
Christopher Deblau 2 dias atrás
Young Thug looks like the black Casey Neistat
Mickey Mouse
Mickey Mouse 3 dias atrás
Mann Thiss Song Goes Hardd, All 3 Of Em Killed Itt.. Keep Onn Replaying Itt Over Again N The Vidd Iss Dope.. Mann Nothing Btt 🔥🔥🔥
ABDIFATAH I, MOHAMED
ABDIFATAH I, MOHAMED 3 dias atrás
"Circumnavigate the globe as the cash grows" Amen!!!
BNODESIGNZ
BNODESIGNZ 3 dias atrás
balling on a pussy nigga like juwanna man
Baby Shamu's World
Baby Shamu's World 3 dias atrás
"Didn't yo mama tell you when something on fire stop drop and roll 💃💃💃 aiight then."
David Gancho
David Gancho 3 dias atrás
WHAT IS YOUNG THUG SINGING😂😂😂😂
Giorgi Todua
Giorgi Todua 3 dias atrás
"bbgjhhj nchiooo hvcuyy" - young thug 🔥❤️
William Olinger
William Olinger 3 dias atrás
90. 9 $$. Loretta Campbell and Paris Ervin 87
William Olinger
William Olinger 3 dias atrás
Cici and Curt 10000 Mike crase and Jada James on God. Paris Ervin 87 peachez
William Olinger
William Olinger 3 dias atrás
My bad g. You know Robin d mean devil lurking. John and Robin sitting in the tree kiss wng
William Olinger
William Olinger 3 dias atrás
Hell yeah wassup cm. Loretta Campbell 87
Osama Abumoghli
Osama Abumoghli 3 dias atrás
That kfjgndflhkbjgdfvhbmgjdtlgvhjb verse hits hard
Elisa Haven
Elisa Haven 3 dias atrás
Young thug go in soo hard, never dissapointed but haters are using*AUTHENTIC VIEWS COM* to get more views
Ekai Aranburu Lopez
Ekai Aranburu Lopez 4 dias atrás
Why is Young Thug featured in this song?
Ric Flair
Ric Flair 4 dias atrás
Idk what type of spell this beat has on it but I can’t get it out of my head lol
Wayne S
Wayne S Hora atrás
Word 💯
One way Worm
One way Worm 4 dias atrás
Young thug had the worst verse
William Olinger
William Olinger 4 dias atrás
My own life own lane and Paris. 87 peachez and Anton family big never go against Mama Blondie. Peachez 87 neans. Do peace be still silento mis mucho gusto w heart. Peachez 87
William Olinger
William Olinger 4 dias atrás
Never thirsty for thoughts. Peachez 87
William Olinger
William Olinger 4 dias atrás
Travis Scott and j. Cole made the song for me. How male church talk. On God. Peachez Ervin 87 and Anton family big.
SHAAN WALKER TEAM
SHAAN WALKER TEAM 5 dias atrás
Awesome 😲😲😲😲😲
Massin Dinero
Massin Dinero 5 dias atrás
Song remind me of that someone .
Mbulelo Siyoko
Mbulelo Siyoko 5 dias atrás
LA FLAME HEAT ON THE HOOK
Jesus Olvera Aguilar
Jesus Olvera Aguilar 5 dias atrás
I know gracr to go as u tall fr fr de rink ank a uk _#?@ look what video beautiful building 4 bomb vixi roomies eek 2010 i lnow movie 2012 was gonna scare mi boo.. Bajhh ahhha bah hajjav ñd coughing. I h .mmmñ. Nvr cared i ran coughing and coaching or chocking for no drug i had dta already omo de motor mouth shmokin callejara gresar la pun por un 💋 all agrej de famosos de la omo . mwahs
Jesus Olvera Aguilar
Jesus Olvera Aguilar 5 dias atrás
G6 mogg of mug d the ocifer ..mozzy to 2 and if he looks lol like rick rossed d ross Huuuur get chhhhhh p p
O_DOG
O_DOG 5 dias atrás
Sounds like swervin
William Olinger
William Olinger 5 dias atrás
He put on a red shirt for himself. LMAO leech nigga bitch. Don't like sneak diss either or ugly niggas need to get their head check. Peachez 87 Della mae Campbell and rat pack poison. Della get your man Kelly and Stacey Baker fuck her 2. Bible pussy is wrong 2. Peachez
William Olinger
William Olinger 5 dias atrás
James didn't you say after the fact who was you fucking first. Loretta Campbell and Paris Ervin 87 peachez
NuckingFuts
NuckingFuts 6 dias atrás
bruh, i could listen to that chorus all day.. so smooth
TJC
TJC 6 dias atrás
lol a reminder how bad and overrated J Cole is
Suarim ahmed
Suarim ahmed 5 dias atrás
nigga stfu and get yo ears checked
William Olinger
William Olinger 6 dias atrás
Giving old foes time. Loretta Campbell and Paris Ervin 87 peachez
William Olinger
William Olinger 6 dias atrás
3 biological children. And biological grandma is Ardella c Campbell. Biological father Paris Ervin.
Anderson Rodrigues
Anderson Rodrigues 6 dias atrás
2020 deixa like
David Reiten
David Reiten 6 dias atrás
I came here for J Cole and Travis Left for Young Thug
Esther Opiah
Esther Opiah 7 dias atrás
Travis Scott: watching CCTV porn J. Cole: staying as far away from the underdressed women as possible Young thug: "Went to London with some big Thots"
William Olinger
William Olinger 7 dias atrás
My dad pay for fur for me as a git. Peachez 87
William Olinger
William Olinger 7 dias atrás
S: peachez 87 love you Dad. Need iron dad
William Olinger
William Olinger 7 dias atrás
Kim can get that iron 2
Próximos vídeos
Young Thug "Power"
3:16
Visualizações 149
Young Thug "Best Friend"
3:34
Visualizações 237