Escuro

Young Thug - The London ft. J. Cole & Travis Scott [Official Video]

Young Thug
Inscrever-se
Visualizações 34 403 780
97% 336 831 7 207

Stream "The London" here:
youngthug.ffm.to/thelondon
Follow Young Thug:
www.YoungThugMusic.com
twitter.com/youngthug
instagram.com/thuggerthugger1
facebook.com/youngthugmusic
Follow J. Cole:
instagram.com/realcoleworld/
twitter.com/jcolenc
facebook.com/JColeMusic/
Follow Travis Scott
twitter.com/trvisXX
instagram.com/travisscott/
soundcloud.com/travisscott-2
facebook.com/travisscottlaflame
travisscott.com/
--
Lyrics:
[Intro: J. Cole]
Yeah, yeah, yeah
Oh, oh, woah
Woah, woah
Oh
(You good, T-Minus?)
Oh
[Chorus: Travis Scott]
Meet me at The London
If you find time, we can run one
Talk about some things we can't undo
You just send the pin, I can find you
6'1", on the money, 9'2"
You just say the word and I’ll run through
Two texts, no reply, that’s when I knew
I knew, I knew, yeah, I knew
[Verse 1: J. Cole]
Yeah, circumnavigate the globe as the cash grows (Grow)
Get a nigga whacked like you get the grass mowed (Mowed)
I'm talkin' slick when I'm with the Big Slime, nigga (Slime)
Could hit your bitch, you could never hit mine, nigga (Mine)
In my DM, they electric slide, nigga (Huh, slide)
No catfishin', this is not a fish fry, nigga
Never switch sides on my dog
Catch a contact, hitch a ride, go to Mars
Everybody sing
How could you come up out your face
And say I ain't the hardest nigga you done ever heard?
I left a flock of rappers dead and buried
A verse from me is like 11 birds
Just did the math, that's like two thousand dollars every word
I'm on the verge, I'll beat the charge
I killed some niggas and I walked away from it
Then I observe, just how you curve
Then told the nigga that they gotta wait for it
"I know-I know you in high demand"
I'm ballin' on a pussy nigga like Juwanna Mann
I'm drownin' all inside the pussy like I never swam
Ayy, fuck your IG, I put somethin' on your sonogram
I'm the man, ayy, ayy
[Chorus: Travis Scott]
Me-meet me at The London
If you find time, we can run one
Talk about some things we can't undo
You just send the pin, I can find you
6'1", on the money, 9'2"
You just say the word and I’ll run through
Two texts, no reply, that’s when I knew
I knew, I knew, yeah, I knew
[Verse 2: Young Thug]
Pimp talk, church talk, I can make a brick walk (Woo)
Up north, down south, Bankhead to Rachel Walk (Ayy)
Hit it with a little water, stretch it like a vocal cord
STD, I run my ward, fuck a fed and his daughter (Let's go)
I'ma run the compound (Yeah)
I supply the cigarettes and bread (Woo)
I got a main and she gon' ride (Uh)
She took a quarter and she fled (Uh)
I'm in the Lamb, so she gon' ride (Yeah)
I see the pain in shawty's light brown eyes (Ooh)
I'm at The London with some big thots
No fries, she eat steaks with the fish sides
Did your mama tell you when something on fire
Stop, drop and roll? (Aw yeah)
I've been on the road like a pair of spinners at Stop-N-Go's (Yeah)
I could charge 'em like a Dodge Hemi Demon
Got your broad in the garage eatin' semen
Every time a nigga go back to the ward
Niggas act like they want start
And we leave them on the cement (Grra, grra)
[Chorus: Travis Scott]
Me-meet me at The London
If you find time, we can run one
Talk about some things we can't undo
You just send the pin, I can find you
6'1", on the money, 9'2"
You just say the word and I’ll run through
Two texts, no reply, that’s when I knew
I knew, I knew, yeah, I knew
[Outro: Travis Scott]
I, crash down, we get money (Hey)
For the full town (Woah, when you won't play, I)
I decided, for the full side (Hoes will say)
And they know, I might (And fly, I...)
Get down, might (Don't play)
See the whole town every time, I... (Oh, every day)
Yeah, they know what's up (Folks will say)

--
#YoungThug #JCole #TravisScott #TheLondon #SoMuchFUn
℗ 2019 300 Entertainment / Atlantic Recording Corporation

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 80
fkn Otaku Yaaveyro
fkn Otaku Yaaveyro 12 horas atrás
🔥🔥
amber loves to cry for her idols, bye
0:59 Here he goes
Ba Hashem Yeshua
Ba Hashem Yeshua 17 horas atrás
This is a Dirty South Slapper
Lillie G
Lillie G Dia atrás
DAMN j cole ugly.
Billy Blunts
Billy Blunts Dia atrás
We need to send Thugga to communicate with Covid-19 Aliens. This man can save us with his mfsykals addictive language
Luis emerson Garriazo osorio
soundcloud.com/emerson-osorio-182107109/tracks Click Now!🔴
ApurbA Decade
ApurbA Decade 2 dias atrás
Imagine being so bored that you scroll down and find my comment
Matei Apostol
Matei Apostol 2 dias atrás
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Saheen jon
Saheen jon 3 dias atrás
April 2020
XAKHI
XAKHI 3 dias atrás
I want J Cole to use autotune more often man he killed that
alex diego
alex diego 3 dias atrás
I just recommend *AUTHENTIC VIEWS D O T C O M* to get youtube likes mad views.
Beyonce Muller
Beyonce Muller 3 dias atrás
Young Thug I love you and you songs love you alot
Walter Damons
Walter Damons 4 dias atrás
fuck yo ig ill put something on your sonogram...... bars🤯
Jane Doe
Jane Doe 4 dias atrás
That quarantine life 42020
Game4Play _
Game4Play _ 4 dias atrás
OMG.. It's so good men... Me-meet me at The London...
Zachery Braxton
Zachery Braxton 4 dias atrás
J. Cole talking big shit. Don't Boone want to hit yours. Jasper. She don't look good. We real niggaz Out here.
tarvitset apua
tarvitset apua 4 dias atrás
Fun fact young thug writed every word on this song
Suleman PJ
Suleman PJ 4 dias atrás
whos here in corona time 2020 join me lets go
NADE
NADE 5 dias atrás
0:47 damn this girl
Never_Broke-_-Again
Never_Broke-_-Again 5 dias atrás
Young Thug: [Inaudible] J. Cole: Proper English Travis Scott: *MEET ME AT THE LONDON*
Daniel Jaramillo
Daniel Jaramillo 5 dias atrás
Goat
Daniel Jaramillo
Daniel Jaramillo 5 dias atrás
Meet me at the London
Daniel Jaramillo
Daniel Jaramillo 5 dias atrás
J Cole
Tammy Nickens
Tammy Nickens 5 dias atrás
🎵🎶 London 🤔💃😂
Maiga Elebe
Maiga Elebe 6 dias atrás
Young Thugs voice is too damn unique... damn!
Mike Luch
Mike Luch 6 dias atrás
56 bars of 🔥 brvid.net/video/video-EnIPCj-9o5E.html
Wei Wang
Wei Wang 7 dias atrás
艹TMD网易云竟然收费
Tristy Washington
Tristy Washington 7 dias atrás
I love J. Cole crazy looking self 💖💖
alex diego
alex diego 7 dias atrás
Increase your quality youtube likes views with the site *AUTHENTIC VIEWS (.) C()/\/\* according to TMZ many models used this site.
Aleem Niyazi
Aleem Niyazi 8 dias atrás
🇮🇳🎧🎶
Katanya Miller
Katanya Miller 8 dias atrás
Travis is so chill
Magby on ps4
Magby on ps4 8 dias atrás
❤️❤️I can’t stop hearing this song bruh it’s fucking 🔥
Tarkia Lewis
Tarkia Lewis 8 dias atrás
LOVE THIS SONG BY YOUNG THUG HANDSOME
SLAYER 286
SLAYER 286 8 dias atrás
Only reason I liked this song is for J. Cole Young thug is trash and Travis Scott is ok
Axa Boutme
Axa Boutme 9 dias atrás
I can honestly say "Thugga Ate dat bitch"
Tara Brooks
Tara Brooks 9 dias atrás
Maybe I'll just send him here. STRIP WAS IT!!!!'DA TV CRT TV cfg USA
Tara Brooks
Tara Brooks 9 dias atrás
Where we met... its closed!!!!??? Ejr BEST L0BSTER EVER!!!
Jacqueline R.
Jacqueline R. 9 dias atrás
This whole song is a vibe I can’t even explain
kissing friend
kissing friend 9 dias atrás
I'M 55 years old AND I Love THIS, THE MUSIC GOT ME Moving
Carrson Canady
Carrson Canady 9 dias atrás
3ft 1 inches of money(6’1 on the money 9’2) equals: $8,604.65 in $1 Bills $43,023.26 in $5 Bills $86,046.52 in $10 Bills $172,093.02 in $20 Bills $866,465.17 in $100 Bills
Andre Juntermanns
Andre Juntermanns 9 dias atrás
do you want to master english pronounciation ?? ...take my course
L Davis
L Davis 9 dias atrás
Am I the only one who realizes that Travis says "6'1 on the money 9'2" but yet not him or anyone else in the song is 6'1?
Suu Whoop OG
Suu Whoop OG 6 dias atrás
You not supposed to take some bars literally
Suu Whoop OG
Suu Whoop OG 6 dias atrás
Its wordplay
Mike Tyson
Mike Tyson 6 dias atrás
@Patrick Guerra 6 feet and 1 inch
Patrick Guerra
Patrick Guerra 7 dias atrás
Wats da meaning of it? 6 1 and 9 2?
Christine Taji Radio
Christine Taji Radio 9 dias atrás
Stretch it like a vocal code ! That's crazy Thug !
Roko Hrstic
Roko Hrstic 10 dias atrás
After I heard this song, I knew I knew I knew🤩
Staar Sing
Staar Sing 10 dias atrás
“ Suicide “
Jayden Suter
Jayden Suter 10 dias atrás
2:29 that girl on the right is about 7 months too early
Priyank Desai
Priyank Desai Dia atrás
Hahahaha perfect comment 😂👌
JonePezcador PonYHH
JAJAJAJAJA
Joe Koger
Joe Koger Dia atrás
Ohhhh 😂😂😂😂😂😂😂
Ariel Moran
Ariel Moran 2 dias atrás
yoooooooo💀💀💀💀
XAKHI
XAKHI 3 dias atrás
dankk lol
Aydilla3kenny
Aydilla3kenny 10 dias atrás
Listen the outro reminds you literally of just chilling out by the tree baking off in that night, spacey atmosphere with all those houses
Kitty Lillian
Kitty Lillian 10 dias atrás
Looks like cole just entered the building to do his verse and then walked out 😂... And i don't think J cole is using *authentic* *views* *dot* *com* who agrees thumbs up
Kyle Mf Petty
Kyle Mf Petty 3 dias atrás
LIL Karno AK wait, he’s got a point
LIL Karno AK
LIL Karno AK 9 dias atrás
YOU FUCKING PISSING ME OF WITH YOUR AD
SpaceXvp
SpaceXvp 10 dias atrás
0:45 I need the name of this girl plz...
سالم الظفيري
brvid.net/video/video-RP2fhmsMGAw.html🌹
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
🔥🔥🔥 Who is listening this in march 2020 This video Wonderful 1:34 ❣ 👇 👇 👇🧡
D Z
D Z 11 dias atrás
J. Cole (with) Travis Scott 🔥
D Z
D Z 11 dias atrás
J. Cole (with) Young Thug 🔥
D Z
D Z 11 dias atrás
J. Cole The Legend
Darryl Brinkley
Darryl Brinkley 11 dias atrás
Fucka Fed And ALL DEM DAAMN KIDS except da One Dat Fix Da System. No Chill Baby But Got Ice and Whip Game 26 2 da 3 no Credit Madame Strokes and Challenges Ya In Between.... wont Get Me So Im Not Gonna Letchu Ketchup and Equal Me I Strike Hard No Snake but Dj Spin Dat Shyt. Please its Wednesday Catcha Flip Like Hollow Tip den Engrave a day.
Abdul Isango
Abdul Isango 12 dias atrás
Came here for @s 👀👀
SEARDOGG
SEARDOGG 13 dias atrás
#fuckautotune
Angel Varela
Angel Varela 13 dias atrás
Young thug the only rapper I know that can ruin his own song
ANIMATION WEB 3
ANIMATION WEB 3 11 dias atrás
Quit the cap it's 2020
sohana mehnaz
sohana mehnaz 13 dias atrás
Where is the guy who comments lyrics?
Lil GodSODMG
Lil GodSODMG 14 dias atrás
Perfect beat , song , artists , music ...
don mega
don mega 15 dias atrás
If corona had a language young thug is speaking it😂
Caleb G
Caleb G 15 dias atrás
0:38
brandi jones
brandi jones 15 dias atrás
🔥
Black Side
Black Side 15 dias atrás
WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU IHHHHHHHH !
Rengga Wara
Rengga Wara 15 dias atrás
🥰
Jordan Hammock
Jordan Hammock 15 dias atrás
1:29 why Travis Scott so figity he moved to like 5 difrent positions
Bobi Szmurda
Bobi Szmurda 16 dias atrás
Ok, but who the Asian girl tho
Macaque
Macaque 16 dias atrás
Wyd ft Travis Scott!!!
Dat Oneguy
Dat Oneguy 16 dias atrás
travis= beast, j cole = legend, young thug = TRASH
Lyle moser
Lyle moser 14 dias atrás
Dat Oneguy shut up
Rafa Magallanes
Rafa Magallanes 16 dias atrás
Thug u speaking in backwards
Nasser Nour
Nasser Nour 16 dias atrás
Joe Cole killed it
feefyfoofum
feefyfoofum 16 dias atrás
Hmm..... I really don't know how I feel about this song.
shermeaka carter
shermeaka carter 16 dias atrás
I will get you back and then I have my time back and then I’m back in my home and I
Maurice Randolph
Maurice Randolph 17 dias atrás
J Cole bar was kickass of song
raynard wallace
raynard wallace 17 dias atrás
Travis Scott in the hook
Jay Sandhu
Jay Sandhu 17 dias atrás
does this video make me like the song more?
Loic Lallemand
Loic Lallemand 17 dias atrás
2020 ☹️ Corona ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
barcaman101
barcaman101 17 dias atrás
Cole autotune hotter than Jamaican stew
princegobi3
princegobi3 17 dias atrás
Who watching during the pandemic?
ExoTicGamErz23
ExoTicGamErz23 16 dias atrás
princegobi3 me
Marion Dilworth
Marion Dilworth 17 dias atrás
My shit on my mama
Próximos vídeos
ARE WE DONE WITH YOUTUBE?
10:02
Visualizações 130 908
Astartes - Part Five
7:34
Visualizações 2 870 430
Travis Scott - SICKO MODE ft. Drake, Swae Lee
05:28
Trevor Daniel - Falling (Official Music Video)
02:40
Roddy Ricch - The Box [Official Music Video]
03:33
21 Savage - a lot ft. J. Cole
06:32
Visualizações 215 000 000
ACHO QUE UMA BESTEIRA FOI FEITA...
12:40
Visualizações 2 373 273
coisas para NÃO FAZER na quarentena!
10:34
OS MELHORES MEMES DA QUARENTENA!
12:59
Visualizações 267 352