Escuro

Young Dolph, Key Glock - Water on Water on Water (Official Video)

YoungDolphVEVO
Inscrever-se
Visualizações 19 607 792
94% 112 893 6 725

From the album "Dum and Dummer". Out now!
Stream: Empire.lnk.to/dummerYo
Official Music Video by Young Dolph, Key Glock performing Water on Water on Water © 2019 Paper Route EMPIRE
vevo.ly/nfwaYE

Música

Publicado em

 

16 Ago 2019

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 3 779
ex eaux
ex eaux 23 horas atrás
That one ass it BOTCHED!
Jhonr Q2103
Jhonr Q2103 23 horas atrás
Soy el único boliviano que escucha esta canción :v ??? 🇧🇴 calidad!❤️
Kory Linch
Kory Linch Dia atrás
Check out superior recordz song (hustlen)
whatever Whitney wants
🥰🥰🥰🔥🔥🔥🔥
Alex Lopez
Alex Lopez 3 dias atrás
Fireeee
Jamaal Byers
Jamaal Byers 5 dias atrás
Yeah yeah!!!!
Afro Baddies
Afro Baddies 5 dias atrás
Thankyou for the chocolate 🍫
Devante Summz
Devante Summz 7 dias atrás
😂😂😂 drunk ass bih keep tryna lick me
Maryan Sesay
Maryan Sesay 7 dias atrás
BOTH OF YOU'LL SO DAMN FINE 😍😍😘😘. LIKE IF YOU'LL AGREE
Max Martinez
Max Martinez 9 dias atrás
the dolphins jumping out the sand is fire
Robjh o j f2 Valentik
Robjh o j f2 Valentik 9 dias atrás
Nice young ladies!
C-Da-dope Pa-Cee
C-Da-dope Pa-Cee 9 dias atrás
This video is like a moving picoso painting. Dope 💉💦💧💦💧💦💧✌👑
jump da
jump da 10 dias atrás
Does anyone know the name or instagram of the model in the video 0:29??
jump da
jump da 10 dias atrás
Does anyone know the name or instagram of the model in the video 0:29??
Rod Allredd
Rod Allredd 11 dias atrás
soundcloud.com/eastsideskinny DOPE NEW ARTIST
Jennifer Juarez
Jennifer Juarez 12 dias atrás
Drunk ass bitch keep tryin luck me 👅 see you in LA 🐬
The Real King James
The Real King James 12 dias atrás
Chocolate everywhere 😍😋
Chef Wang
Chef Wang 13 dias atrás
This video is produced so well
Honeyy Goldiee
Honeyy Goldiee 13 dias atrás
Nothing but baddies chocolate sista in the video I love it.. But I need those glasses those ladies wearing so cuteeeeeee mane.
Maria Mangum
Maria Mangum 13 dias atrás
My fake friends hate me . Cuz I listen to toooo much Dolph
Manny Araujo
Manny Araujo 15 dias atrás
This video is fire I like the fake flippers swimming around haha tha shit had me rollin 🔥🔥🔥
Dira501
Dira501 16 dias atrás
Finally, some black girls!!!
MrFeyerwire
MrFeyerwire 16 dias atrás
I love all the dark skin beauty queens !!!
David Gallego
David Gallego 16 dias atrás
Tennessee is still showing out running it!
King James Mayo
King James Mayo 16 dias atrás
I love this fucking Track
So Shantell Kiera
So Shantell Kiera 18 dias atrás
I wish I could’ve been in this video! 🔥
MOE STAYTRIPPY
MOE STAYTRIPPY 18 dias atrás
🦾🛸🖖🏾
Rasheed Harper
Rasheed Harper 19 dias atrás
Going to UR SHOWWWW
Shon De'Niro Don
Shon De'Niro Don 19 dias atrás
Man I can’t lie man everybody went stupid in this one song and the video🔥🔥🔥🔥🔥and the ladies lookin flavorous😍😍😍😍😍foreal foreal 🔥🔥🔥🔥🔥y’all snapped with this one Bruh I’m 42 yrs old and I been watchin videos faithfully since the 80’s and this one of the hardest concepts I seen before and I do a lil editin myself but this bih stupid ahz hard 🔥🔥🔥🔥🔥I’m watchin that On God video right now this bih🔥🔥🔥🔥🔥too I like what you doin with ya videos tho Bruh I fuck with ya music too since A+ but yeah y’all keep on shinin on these hatas Bruh I like what key glock doin too with that look at they face🔥🔥🔥🔥🔥that beat on that bih stupid🔥🔥🔥🔥🔥but yeah I’m Audi✌🏾y’all hold it down✌🏾
Trey Gaines
Trey Gaines 19 dias atrás
got dam blood
Nate Haji
Nate Haji 20 dias atrás
Who else paused at :41
Nate Haji
Nate Haji 20 dias atrás
Damn Dolph
UK Antics
UK Antics 21 dia atrás
Dolph got the waviest videos
ImSplix
ImSplix 22 dias atrás
All da fake comments 💀💀
Nuh Mercy
Nuh Mercy 22 dias atrás
🇯🇲🇯🇲🇯🇲🇯🇲🇯🇲bomboclaat💳💵💸💳💴📞🕯
WORLDSTARHIPHOP GTA
WORLDSTARHIPHOP GTA 22 dias atrás
How can I contact the videographer
roski The_don
roski The_don 22 dias atrás
Bruh this shit go dumb hard no cap
Andreas Wells
Andreas Wells 24 dias atrás
Oh she just want to have some drinks and have some fun
Andreas Wells
Andreas Wells 24 dias atrás
This my shit
Devil dawn
Devil dawn 24 dias atrás
Young Dolph and key Glock when was born in Austria do you have those manufactured there
Jean-Michel
Jean-Michel 24 dias atrás
Video dopppp af
Shon De'Niro Don
Shon De'Niro Don 25 dias atrás
Video and song🔥🔥🔥🔥
Marcus Valentine
Marcus Valentine 25 dias atrás
Who is that thicc ass lady
cool l.a. wi fi man
cool l.a. wi fi man 29 dias atrás
sounds like belgrade
carl mondesir
carl mondesir 29 dias atrás
Yeah yeah YEAH!!!!!
BackHoods Nation
BackHoods Nation 29 dias atrás
I need ole girl with the name ASAP thickest in video
Terry Johnson
Terry Johnson Mês atrás
When Dolph said yellowrosewhitegoldigoton3tonechocolatebitchsupathickinacamofloagethong I knew he was that nigga
Dee Joyce
Dee Joyce 26 dias atrás
That part!
Truce G
Truce G Mês atrás
I live at the bank commas n commas n commas🤣🤣🐐🐐🔥🔥🔥
Everything’s Real
🤔🥇🏆🥇🏆🥇🏆🤪
Double A
Double A Mês atrás
🔥🔥🔥
Gabriel Louchart
Gabriel Louchart Mês atrás
Giant wait to smoke a op and make bond
BoluBalla
BoluBalla Mês atrás
I need dolph and glock to stop rapping independently and to start rapping as a duo. I wish they both were like how suicideboys or rae sremmurd,you know as a group cuz they are 2 fire🔥🔥🔥. They can cause global warming and I'll be fine with it 💯💯💯🙌🙌🙌
Brandon Ayers
Brandon Ayers Mês atrás
shorty at 1:18 thick asf 😬
Brandon Ayers
Brandon Ayers Mês atrás
0:41 all them women are fine.
Rohit roy
Rohit roy Mês atrás
Video god produced it of course it's gon be good
Blake Adamos
Blake Adamos Mês atrás
Who is that lady with the wagon in the green oh my god
Serathi
Serathi Mês atrás
Blake Adamos @maddymorebuckss
Keith OConnell
Keith OConnell Mês atrás
I seriously don’t get the clothes dudes in the industry be wearing I don’t give a fuck it’s fashion shits tight as hell like female clothes
Sergio Hernadez
Sergio Hernadez Mês atrás
Kings N Lord's exist 1. SFvalley California.....
Tyrell Johnson
Tyrell Johnson Mês atrás
Chocolate dimes! Melanin flawless
Próximos vídeos
Young Dolph - Point Across
3:12