Escuro

Yaptıklarıyla HABERLERE ÇIKAN 5 YOUTUBER !

Youtuber Savaşları
Visualizações 3 348 256
86% 59 139 9 511

🔥🔥 TV STARI OLMUŞ GÜNDEM YARATAN BRvidRLAR 🔥🔥
Yeni bir liste videosuyla karşınızdayım.
facebook.com/youtubersavaslari
feci kavgalı 8 youtuber
brvid.net/video/video-0hCvThqkeBA.html
en iyi dövüşçü 5 youtuber
brvid.net/video/video-CfLY3CrkaMg.html

DOĞADA KURBAĞA YİYEREK HAYATTA KALDIM!!
GERÇEK ALTINDAN BRvid PLAKETİ YAPTIM!! (150.000 TL TUTTU)
gibi videoları olan deli mi ne?
26.10 - Cuma 19:00 (FİNAL)
AMCAMA PSİKOLOJİK KIŞKIRTMA (GERÇEK FİNAL)
enes batur ve de
BARFİKS YARIŞMASI KAPIŞMASI!
gibi videoları olan orkun ışıtmak içeriyor.

Jogos

Publicado em

 

3 Nov 2018

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 6 445
Youtuber Savaşları
Youtuber Savaşları 2 meses atrás
malesef bugün itibariyle, video 2.7 milyonı aşmışken, show tv'den telif geldi. o bölümleri youtube studio ile editleyip çıkardım. dolayısıyla orkun ışıtmak'ın haber görüntüleri yalan oldu. yalnız 1:03 'den sonraki diğer 4 youtuber haberlerinde sorun yok. iyi seyirler.
Songul Albayrak
Songul Albayrak 11 dias atrás
1:05 o kulenin yanındaki cami şimdi boyaniyo djdhdjdb
selim marvel
selim marvel 22 dias atrás
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️😎🙏🏻🏊‍♂️🏊‍♂️🦜🦚
Sevilay Çiriş
Sevilay Çiriş 25 dias atrás
ENES İN senin sevgisine ihtiyacı yok merak etme
Project
Project 29 dias atrás
abi saçmalık başka bişey deyil
Esengūl Karadas
Esengūl Karadas Mês atrás
Kıskanma lan ense Batur ve Orkun ışıtmak hiç bi şey yapmadi haber yapmak için yalan soyluyon
İbrahim Ugur
İbrahim Ugur 7 horas atrás
Anlatamicamk adar😃
KIYAMAM YTB
KIYAMAM YTB 19 horas atrás
Abi senin videonada 9 bin dislike var ama seni çok seviyorum
Feys GrowHack
Feys GrowHack 2 dias atrás
O KULEYE ARKADASLA CIKMISTIK :D
Hermione gacha_tr
Hermione gacha_tr 3 dias atrás
Seni seviyorum abi daha fazla bu tarz video gelsin 💚
Sniper avcısı Pro
Sniper avcısı Pro 3 dias atrás
Bu vidyo güzel
Tuna Alkan
Tuna Alkan 5 dias atrás
Kötü oldu
futbol eğlence ince
futbol eğlence ince 5 dias atrás
Abi senin vizyon harika
RÜZGAR AYAZ
RÜZGAR AYAZ 6 dias atrás
101 like
Yusuf Demir
Yusuf Demir 6 dias atrás
Show tiwi gine bizi yalanlayan youtuber
marhmello melo
marhmello melo 7 dias atrás
Qn iyi youtuber sensin
Gunel Ilyaszade
Gunel Ilyaszade 7 dias atrás
O sadece bir şakaa
Gunel Ilyaszade
Gunel Ilyaszade 7 dias atrás
4:48 yalannnnnnnnnn
sun_l travel
sun_l travel 8 dias atrás
işiniz yokmu
sun_l travel
sun_l travel 8 dias atrás
yalan
Oya-San Gacha
Oya-San Gacha 8 dias atrás
Bu haberlerin derrleri ne ameke dkdkdj
Dilek Tülü
Dilek Tülü 8 dias atrás
Gıcıkmısın
Huseyin Gulenc
Huseyin Gulenc 9 dias atrás
2. De haklılarrrr☺
Fajok Clas
Fajok Clas 10 dias atrás
Arka plandaki oyun ne
Oya Aka
Oya Aka 10 dias atrás
DELİMİNE Mİ İNAMAM SİZİN DIIIIIIIIIIIIIIIIT 😠😠😠😠😠😠😠😠😠☠️☠️☠️☠️💀💀💀💀
Ayaz Güneş
Ayaz Güneş 10 dias atrás
Super
Seni seçtim Norm Ender
Hiç Enes Batur'u savunacağımı düşünmüyordum ama nasıl haber lan bunlar?
Nazan Gencer
Nazan Gencer 11 dias atrás
Siz Enes batur'a öyle diyemezsiniz!
YÜCEL BİLİCİ
YÜCEL BİLİCİ 11 dias atrás
abi çoooook iyi devam et youtubenin kralısın abi ya
hümeyra bostan
hümeyra bostan 11 dias atrás
Mütiş değil
TEKNOKOD
TEKNOKOD 11 dias atrás
o kule bizim burda lan
Kkbro BroKk
Kkbro BroKk 11 dias atrás
Lan teczizat bitti herifler kılaca allah büyüsü basmuşlar hemde 11 levelsede daha yok savaştçı fasafiso heriflerde federal3 basılı
kaan gamer 2000000008
kaan gamer 2000000008 12 dias atrás
O küle bize çok yakı bi kaç metre
Melek Kandemir
Melek Kandemir 12 dias atrás
Abiiiii yakıyosun
ikizler gacha TR
ikizler gacha TR 13 dias atrás
Tüzel videolar çekiyosun ama bu haberler saçma sapan şeyler uyduruyo haber bulamıyorlar ya
Nurcan 3457
Nurcan 3457 13 dias atrás
Mallar tabi cok abonelieri olanlari hemen haberlere koyun
Azərbaycan Türkü
Azərbaycan Türkü 14 dias atrás
Amcaaaaa 😂😂😂
ömar söz
ömar söz 14 dias atrás
BRvidrları kıskanıyorsunuz onun için böyle haberler yapıyorsunuz
Arda Doğan
Arda Doğan 14 dias atrás
Videon o kadar mükemmel ki bana kap atacaksın.
Azra Erden
Azra Erden 14 dias atrás
Bence en nefret edilen youtuberler arasında Ecrin Su Çoban da olmalı
Habibe Naz
Habibe Naz 11 dias atrás
Ayn nefret ediyorum çok gıcık
Biladerim Erdem
Biladerim Erdem 15 dias atrás
Abi videonu yalarım
zera cngz
zera cngz 15 dias atrás
Haber bulamamışlar korkunu çıkarmışlar 😂😂😂😂😂😂efsaneee
şiyar BOZAN
şiyar BOZAN 15 dias atrás
Abi sen çok seviyorum
Nurlu Ayçiçek
Nurlu Ayçiçek 15 dias atrás
Deli mi ne naqmış ki suçları olmadan suçluyorlar
Nurlu Ayçiçek
Nurlu Ayçiçek 15 dias atrás
Show haber sadece yutubırlarla uğraşıyor Ve enes batur dışında kimse suçlu değil
Şengül Tubay
Şengül Tubay 15 dias atrás
Nurlu AYÇİÇEK bence enes batur da suçlu değil ama yinede senin düşüncen:-)
KA İRFAN
KA İRFAN 15 dias atrás
mükkemel
Ardiva aşkımm
Ardiva aşkımm 15 dias atrás
Abi çok iyisin senden başka iyi vücudu yok Seni seviyorum
Mehmet Demirkol
Mehmet Demirkol 16 dias atrás
Cok güzel bir video super abi
hayalet takım
hayalet takım 16 dias atrás
Müthiş
Prenses Güneş
Prenses Güneş 16 dias atrás
Şu batmanı koyup durma
Mertcan Top
Mertcan Top 17 dias atrás
Likemı attım
Çukur dizi
Çukur dizi 17 dias atrás
Videoların müdhiş
m.doruk sıriş
m.doruk sıriş 17 dias atrás
Batman oyunu ne alaka abi
Azra Türk
Azra Türk 17 dias atrás
mükemmel video inanılmaz 🤣🤣
Burak Yesilyurt
Burak Yesilyurt 18 dias atrás
OçEnes
Demir Değirmencioğlu
Demir Değirmencioğlu 19 dias atrás
Videolar efso
EMİRHAN MÜRSEL DURSUN
Abi yaptığın videolarının hepsini çok müthiş buluyorum.
Doğukan İldirim
Doğukan İldirim 20 dias atrás
Güzel
Ceylin Kskn
Ceylin Kskn 20 dias atrás
enes abi amcasiyla kanka gibi
keman and piano
keman and piano 20 dias atrás
Ama bunların bağzıları gerçekten komik ya sopa ile kovalamak ne yaa😂😂😂😂
Ece Defne
Ece Defne 20 dias atrás
Öyle bişey yooooooooooook
Xncnxbdcnxx hhjrb
Xncnxbdcnxx hhjrb 20 dias atrás
Listeye Fırat canı almamissin iddiaya varım bir tane olumlu yorum bulamazsınız
Zeynep Işık
Zeynep Işık 20 dias atrás
Bi salin
Gökçe ile oyun vakti
Gökçe ile oyun vakti 20 dias atrás
Çok güzel kalp attg (^_^)(^_^)
Hebun CAnan
Hebun CAnan 20 dias atrás
Ya enes botır bütün yutuburu geçmiş
Próximos vídeos
Dehşetce İFLAS EDEN 5 YOUTUBER !
10:28
Visualizações 571 498
EN ÇOK TİKSİNİLEN 6 YOUTUBER !
10:01
Visualizações 576 903
The Try Guys Draw Their Favorite YouTubers
21:43
PewDiePie VS T-SERİES /En Büyük Savaş
10:02
FECİ KAVGALI 8 YOUTUBER!
10:04
Visualizações 2 074 936
DÜNYANIN İLK YOUTUBERLARI KİMDİ?
10:04
Visualizações 1 245 703
Videosunda POLİSE YAKALANAN 6 YOUTUBER!
11:06
Yaptıklarıyla HABERLERE ÇIKAN 5 YOUTUBER !
10:14
En İyi DÖVÜŞCÜ 5 YOUTUBER !
11:48
Visualizações 1 697 925
Videosunda Fena Halde YARALANAN 5 YOUTUBER
11:12
Kullanılıp Bir KENARA ATILAN 5 YOUTUBER
10:07
Burak Oyunda VS ALAYI
11:51
Visualizações 236 002
Feci Halde İFLAS EDEN 5 YOUTUBER
10:05
Visualizações 1 090 732
RP COMÉDIA! ZUMBIS DOMINARAM O FREE FIRE!
10:05
JUKERA NA JUNGLE?
6:44
Visualizações 572 931