Escuro

The Vows Tana Didn't Make At The Altar | Episode 7 | MTV Not Filter: Tana Turns 21

MTV
Inscrever-se
Visualizações 2 089 571
88% 52 823 6 649

As Tana struggles to write her wedding vows to Jake, Jordan is made aware of a plot that could derail the #Jana nuptials.
#TanaMongeau #TanaTurns21 #MTV
Subscribe to MTV: goo.gl/NThuhC
Subscribe to Tana Mongeau: brvid.net/show-UClWD8su9Sk6GzZDwy9zs3_w
Subscribe to Ashly Schwan: brvid.net/show-UCl0hvyu7_rrUbFpF1gecjxA
Subscribe to Imari Stuart: brvid.net/show-UCBk24UfNlzDkoNQZJGPOUUw
‘MTV No Filter: Tana Turns 21' is the first installment of a new reality series following social media wild child TanaMongeau and her crazy crew as they navigate vlog life, studio time, partying, and finally becoming adults. Watch the entire first season on MTV BRvid.
More from MTV:
Official MTV Website: www.mtv.com/
Like MTV: facebook.com/MTV
Follow MTV: twitter.com/MTV
MTV Instagram: instagram.com/mtv
#MTV is your destination for the hit series #WNO, #VMA, #JerseyShore, #TheChallenge, #MTVFloribamaShore, #TeenMom and much more!

Entretenimento

Publicado em

 

19 Ago 2019

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 6 308
MTV
MTV Mês atrás
ATTENTION TANA FANS!!! Watch all your favorite Tana Turns 21 episodes here: brvid.net/group/PLBPLVvU_jvGv6tAh6QdJu-MrY9zpzkjHd
Matthew Woodruff
Matthew Woodruff 27 dias atrás
MTV why would you show such fake shit. That desperate !!!
ahoward
ahoward 3 dias atrás
GOD SHE IS SO BLATANTLY DUMB IT HUUURRRTTTSSS It is not a fucking wedding lol what a joke they just made of the sincere affection people have for each others
JoelWakuk Wayang
JoelWakuk Wayang 4 dias atrás
it was really sweet how Jordan walked tana down the aisle
Mia Mia
Mia Mia 5 dias atrás
Fake chick wedding was not even real jokes!!
LEAH ELIZABETH
LEAH ELIZABETH 5 dias atrás
Jake literally got someone to pour champagne over tanas head to get more views wtfff then tanas like I love you bitchhhh Whatt why you letting Jake treat you like that sis
LEAH ELIZABETH
LEAH ELIZABETH 5 dias atrás
Tanas brows are huge in this but she still slays
JackPlays
JackPlays 6 dias atrás
I get that the wedding was all about clout, but they could have at least made it somewhat traditional.
thicky nicky
thicky nicky 6 dias atrás
LMAO YALL SAW SARAH BASKA IN THE BACK
Mark Vargas
Mark Vargas 6 dias atrás
I’m guessing mtv is getting back there views haven’t see that in a while honestly
Elizabeth Vaughn
Elizabeth Vaughn 6 dias atrás
God I feel bad for her hair dresser.. having to make her way thru tanas rats nest 6 day old sex hair. Ew lol
Kendall Ward
Kendall Ward 6 dias atrás
so insane
mhm
mhm 7 dias atrás
jordan is so cute wtf
Bhambi Heathers
Bhambi Heathers 8 dias atrás
Those tracks though ):
Alice Valgeborg
Alice Valgeborg 9 dias atrás
I ship tana and jordan
Jessie Taylor
Jessie Taylor 9 dias atrás
I hope this is real because honestly how she is talking about him is like she's actually falling for him but he has shown that he doesn't want to be with her
K Donaldson
K Donaldson 12 dias atrás
she tried to make it sweet in the moment but nah he went into it and didn't even say I love you back so sad
Milly
Milly 12 dias atrás
“look at this ring i spent so much on” -jake TANA DESERVES BETTER WTF
Milly
Milly 12 dias atrás
jake is an a$$ ugh 😑
VibezWitKi
VibezWitKi 13 dias atrás
Jake vows made me cringe . And Tana dead ass deserves better . Like even tho it’s for clout u can tell that along the way she fell for him.
Anthony Mills
Anthony Mills 14 dias atrás
Anyone see the WIFI NAME AND PASSWORD
Randi Addams
Randi Addams 15 dias atrás
Tana needs Jordan bc hes legit the only person who cares about her and the choices she makes. like the only person who cares about her well being
J B
J B 17 dias atrás
Me looking back at this video: Daddy’s rich, daddy’s rich, daddy’s rich😫 The fight🤦🏾‍♀️ Everything wrong with it 🤦🏾‍♀️
Ha Ta
Ha Ta 17 dias atrás
jake is so shallow
Mamasita
Mamasita 18 dias atrás
During the wedding Jake looked like a mafia mob boss
Samantha Jo
Samantha Jo 19 dias atrás
Also... ya'll have a typo Mtv "NOT" filter
Samantha Jo
Samantha Jo 19 dias atrás
Ok Hi *tana* - Omg do these roses last a long time? I heard they lasted a long time *episode one* ~still has 3 boxes of roses from her ex~
Elise Embree
Elise Embree 21 dia atrás
Why is Jordan in the confessional more than anyone else😭
Stephanie Warvel
Stephanie Warvel 21 dia atrás
This series paints Tana in a really bad light.
amy joy
amy joy 21 dia atrás
Even if Tana isn't a *paperwork* person...her manager certainly is...couldn't he have given her a prenup to sign and just told her it was a product deal contract...? She can't run a business and continue to insist on being a flighty doll-child, being smart is not a shameful secret.
amy joy
amy joy 21 dia atrás
And the assistant, Jenna, is quite...something.
merrewyn
merrewyn 21 dia atrás
WHERE CSN I GET THAT CHAIR
Michael Minton
Michael Minton 23 dias atrás
This is so stupid but I can't stop watching it. Wtf.
Emily Peterson
Emily Peterson 23 dias atrás
They are clearly only in it for the views. It's sad really, could've been an actual beautiful moment in time instead of a big theater for the internet. Entertaining yes, but a damn shame they wasted their obvious unique connection to put on this over the top show. no shade, just an opinion. still enjoying their content though.
Clara Pahde
Clara Pahde 24 dias atrás
im so confused... is this couple/marriage real or not?
talise avelina
talise avelina 27 dias atrás
lmao wtf i can’t stop thinking about her first youtube video now this like who would have known lol
Alexis Agee
Alexis Agee 27 dias atrás
I’m here for Ashley’s I out and Jordan’s stress, that is all
Matthew Woodruff
Matthew Woodruff 27 dias atrás
If you think Imari deserves his own show HIT THE BLUE LIKE BUTTON to get this noticed.
Matthew Woodruff
Matthew Woodruff 27 dias atrás
Why would mtv show such fake shit. You that desperate
Samantha Gambill
Samantha Gambill 28 dias atrás
Why does this dumpster fire with tracks always talk about how grown she is 😂😒
Qui gon Jin
Qui gon Jin 28 dias atrás
I wanted to smash tanas face on cement when she was saying how she doesn’t want her parents at her wedding because they know how dumbass of a decision or is to marry Jake Paul
Nathan Joshuaa
Nathan Joshuaa Mês atrás
why is no one commenting on the fact Mtv made a typo. they put Mtv “Not” Filter😂
Namaz Sibley
Namaz Sibley Mês atrás
I genuinely feel bad for Tana, she kept saying she loved him and how happy she was and all he could talk about was how much he was angry about the ‘fight’ he staged and how much he spent in the ring🙄
Animaniac
Animaniac Mês atrás
This was sad to watch...
uglone
uglone Mês atrás
I love that sarah baska is behing Tana fanning her hair
Valerie Espinoza
Valerie Espinoza Mês atrás
“Tana turns 21” but actually not cause they barely showed her actual party and it somehow became about a fake ass wedding
itsmmmills
itsmmmills Mês atrás
Wait why does Logan actually look...concerned? Like he’s gonna cry?
Celeste Loera
Celeste Loera Mês atrás
Um. They both have issues bad..
Maria May
Maria May Mês atrás
Jersey Shore is so much better than this shit!
Daija Roberts
Daija Roberts Mês atrás
This bitch is so dumb.but it is entertaining no doubt
K. Ing.
K. Ing. Mês atrás
All this money and no one will tell you your extension tracks are showing???
Shugoluver 2228
Shugoluver 2228 Mês atrás
This is absolutely bizarre.
Melissa 831
Melissa 831 Mês atrás
Painful
Simone Hamilton
Simone Hamilton Mês atrás
Gosh, tana was way more beautiful..PRE plastic surgery she was much more pretty before all the damn Botox plastic face and those obviously fake lips but hey as long AS SHE'S happy but just my opinion she looked better before the $ before she bought her new face and body
Cole
Cole Mês atrás
The more I watch Jake on this show, the more I hate him. Fukkkk I can’t stand him.
Buckeye man Buckeye crew David gonzalez
I think Jake Paul and tana make a gift card cute couple and I don't hate on both of them
alice routledge
alice routledge Mês atrás
Jake always going on about how he’s tired of people constantly leaving him and using him for clout.. but isn’t that literally what he’s doing to Tana?? Maybe people leave because he’s such a dick.
Taryn
Taryn Mês atrás
jake is definitely JUST in this for the clout
Paige Quiote
Paige Quiote Mês atrás
Sarah really did her job
Nathan Wade
Nathan Wade Mês atrás
was Logan crying?? 23:14
Eden Cagan
Eden Cagan Mês atrás
Tana is just chanting “daddy’s rich” during her wedding lol
Emily Lightfoot
Emily Lightfoot Mês atrás
CANNOT believe i thought jake paul was a decent person for a hot minute then watched this and i think he is the biggest bell end on this planet!!! kinda makes me sad because i feel like tana genuinely has feelings for him and loves him but i have never heard him say it without relating it to 'clout'
Próximos vídeos
Insane How-To Videos from the 50s
12:14
Visualizações 866 469
TANA TURNS 21... *disaster*
10:01
Visualizações 322
Tana turns 21, finally!
5:22
Visualizações 10
Becoming Tana Paul.
54:43
Visualizações 6
FINAIS | Free Fire Pro League Season 3
6:8:55
Visualizações 14 382 181
ESSE É O PLANO DO JIRAIYA CONTRA O SASUKE
14:48