Escuro

Beyoncé - TEXAS HOLD 'EM (Official Visualizer) 

Beyoncé
Inscrever-se 27 mi
Visualizações 9 mi
50% 1

Música

Publicado em

 

10 Fev 2024

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários    
@kizito5676
@kizito5676 12 dias atrás
'Daddy lessons' being my favourite song is finally paying off😂
@ak-xp4hp
@ak-xp4hp 12 dias atrás
How I felt about Blow and Renaissance
@MasonHeaux
@MasonHeaux 12 dias atrás
exactly! 😭😭😩
@user-ok8su8rq8h
@user-ok8su8rq8h 12 dias atrás
😂😂😂
@shabyheltay
@shabyheltay 12 dias atrás
How I'm going to feel with 'Don't Hurt Yourself ' and a rock album I really hope she'll put out next
@jaylahamilton964
@jaylahamilton964 12 dias atrás
@@shabyheltaygirl we up next I feel it don’t hurt yourself and angel gone get some siblings ❤️ I’m excited for daddy lessons and her new siblings
@allisonphillips2071
Bro has more trust in her jacket than i have in my parents food
@sayitsizzy
@sayitsizzy Dia atrás
Fashion tape is a lifesaver 💫😅
@davidsullivan1627
🤣
@allisonphillips2071
@allisonphillips2071 15 horas atrás
@@sayitsizzy fr
@MukyalaKiyingi-Love
@MukyalaKiyingi-Love 12 horas atrás
In your parents food???!!! Damn gal! They wyt? ❤😂
@salog.m.5498
@salog.m.5498 7 horas atrás
Está pegada con cinta doble cara 😂😂😂😂😂😂
@jameswatson8420
@jameswatson8420 Dia atrás
This had to have been the most inexpensive BRvid videos ever made.
@teeth1729
@teeth1729 Dia atrás
That's why it's a visualizer 🫡
@MoTr-ue4mi
@MoTr-ue4mi Dia atrás
It's not a music video😂😂😂
@kevinembury5245
@kevinembury5245 22 horas atrás
Lol you must be new to music on the interwebs. Visualizer is a HUGE clue😅
@kevinembury5245
@kevinembury5245 22 horas atrás
​@@MoTr-ue4mi This guy probably thinks lyric videos are actually how music videos are made now 😂
@MoTr-ue4mi
@MoTr-ue4mi 22 horas atrás
@@kevinembury5245 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@micheleburd1033
@micheleburd1033 7 horas atrás
Legit the theme song to the cartoon Franklin 😂😅
@QueenOfTheNorth65
@QueenOfTheNorth65 5 horas atrás
It is!
@thakerst6175
@thakerst6175 Hora atrás
Bruh I am dead 😂😂
@tiffanypennington7270
@tiffanypennington7270 47 minutos atrás
💀
@vallslavsky2229
@vallslavsky2229 5 horas atrás
Texas Hold them 😂 Carters always know what’s bothering people
@The_Bargains_twins
@The_Bargains_twins 7 horas atrás
I got so confused i was like why is the same clip repeating 😂😂 ( also me watches the whole thing to see if anything changes😂)
@janetbeatrice9505
@janetbeatrice9505 3 horas atrás
Me too! I don't get it.
@Zer08hate
@Zer08hate 59 minutos atrás
I guess iz a "In Yo Face" kinda thing 🤣🤣🤣🤣
@Ms_Tania
@Ms_Tania 13 minutos atrás
It's not the video for the song, it's fan made.
@dondyvastarr9029
@dondyvastarr9029 13 dias atrás
She really threw this visual together and said " Here peasants " 😂😂😂
@christophermarshall6017
😂😂😂
@naturallynailah6983
@naturallynailah6983 13 dias atrás
😂😂😂
@np-gi6vz
@np-gi6vz 13 dias atrás
These r probably leftover props from RWT 😂😂
@tatiane5564
@tatiane5564 13 dias atrás
Bey said: "Here, done, ya'll can't ask me for nothing no more" 😂
@nya55155
@nya55155 13 dias atrás
beyonce wants to be lana del rey so bad
@KylaFuller
@KylaFuller 2 dias atrás
This video is literally like 15 seconds on repeat and I’m nervous with every step. This was a missed opportunity though.
@alexandrehenri-bhargava2741
This is a visualizer, not the video
@maxinemead8918
@maxinemead8918 Dia atrás
@@alexandrehenri-bhargava2741 WTF is a "visualizer"?
@alexandrac9363
@alexandrac9363 23 horas atrás
​@@maxinemead8918 👀 I'd like to know that too lol
@MalachiHoward-ii4kp
@MalachiHoward-ii4kp 23 horas atrás
​@@maxinemead8918WTF you just saw 😅
@XtremeConditions
@XtremeConditions 17 horas atrás
​@@MalachiHoward-ii4kpLiterally not what anyone would ever think of when they use the term "vizualizer" lmao. The stans are out.
@martymar9311
@martymar9311 12 horas atrás
❤😂🎉😅 hope Daddy say SHOOT on this album 🥳😁
@daravanhorne5032
@daravanhorne5032 8 horas atrás
best ad for double-sided fashion tape ever
@lovinmom2310
@lovinmom2310 2 horas atrás
Ok?!? Hilarious...give me a break!
@michellethompson6195
@michellethompson6195 2 horas atrás
Lol
@yorucyber2630
@yorucyber2630 Dia atrás
Maybe we can play Texas hold em, probably my favorite card game, I love figuring out probabilities
@danlab99
@danlab99 14 horas atrás
She looks like she is auditioning for the new Jardiance commercial.
@mtlbienesraicestorreonyfra3108
Pornographic and vulgar.
@mtlbienesraicestorreonyfra3108
Pornographic and vulgar, An insult to our country music. A real talented country "artist" does not take his/her clothes off!
12 dias atrás
I'm not usually a fan of country music, but this one is different ❤
@elijahisback07
@elijahisback07 12 dias atrás
Real
@tristancameron4
@tristancameron4 12 dias atrás
Why Because Beyoncé singing is cool and nice But Morgan Walken is killing the country music it’s giving gospel & country music 😂
@jamiesontu7944
@jamiesontu7944 12 dias atrás
cuz this one is actually authentic
@Skullcandyfan101
@Skullcandyfan101 12 dias atrás
This ain’t country. 🤣
@kaiya691
@kaiya691 12 dias atrás
@@Skullcandyfan101it’s under country on apple music 🤷🏼‍♀️
@alansilva6181
@alansilva6181 2 dias atrás
achei essa música tão melódica e agradável.
@cindyjodean6327
@cindyjodean6327 2 horas atrás
Love the song.like to see another video match the lyrics with fun dancing
@tHeWiSeRmAcGyVeR
@tHeWiSeRmAcGyVeR 4 horas atrás
Why she use the intro to the kids' show Franklin tho hahahah
@bethanychatman9531
@bethanychatman9531 12 horas atrás
Love it!❤
@chantellylace4174
@chantellylace4174 12 horas atrás
My aunt was right! "Hey, its Franklin!"
@QueenOfTheNorth65
@QueenOfTheNorth65 5 horas atrás
Yep.
@Schnook
@Schnook 3 horas atrás
best comment
@Jo-pw1ir
@Jo-pw1ir 3 horas atrás
Yep had friends say the same, had to check it out..and they didnt disappoint lol.. this song , video and her hurts my ears
@kokosoul77
@kokosoul77 13 dias atrás
I rock diamonds on my neck Got diamonds on my records Since 15, comin' down, reppin' Texas!!!🎼❤
@chrismcintosh1553
@chrismcintosh1553 12 dias atrás
How you gon' neglect this? You is just a hot mess You can call Tyrone, you ain't gots to lie, Craig
@goliaboi
@goliaboi 12 dias atrás
kelis 0.0
@MR_WANG187
@MR_WANG187 18 horas atrás
Sheesh that walk ❤
@cordellivy3597
@cordellivy3597 2 dias atrás
Waiting for a wardrobe malfunction. It s gotta.happen one of these times😂😮 Great song, love Beyonce from TX
@chilmyxy
@chilmyxy 2 dias atrás
hope this become national anthem for texas people 😊 nice chic and wnergic song
@kellievolk5325
@kellievolk5325 2 dias atrás
There definitely was! Both boobs were completely hanging out! They blurred her nips. Why not just use tape at least? Weird.
@AcesHighMedia
@AcesHighMedia 2 dias atrás
@@chilmyxy How though? The song literally says "This aint Texas". I dont even know why the song is called Texas Hold Em.
@jamesr141
@jamesr141 Hora atrás
Lyric writer "This aint Texas so park your Lexus" Beyonce "Yeah, let's go with that." 😂🤣😂🤣
@leuelieliaaimoeala1953
Love this so much. I first listen to it when Enews used it for a reel three days ago. This is so cool❤
@kristinwright1679
@kristinwright1679 Hora atrás
Dang, I don't usually like Beyoncé's music, but this is fun. It's begging for a line dance.
@THEE_CHOSEN_1
@THEE_CHOSEN_1 13 dias atrás
She is doing THEE MOST 2NITE...AND I'M HERE FOR ALL OF IT!!! WHO NEEDS SLEEP??? NOT ME!!! 👀👀👑🐝
@FerimaFaye
@FerimaFaye 13 dias atrás
Not I
@sha8046
@sha8046 13 dias atrás
Always got to sleep with one eye open messing around with Beyoncé !
@guilbertsilva9736
@guilbertsilva9736 13 dias atrás
ACORDAAAA KKKKKK
@Tanya-rf6kl
@Tanya-rf6kl 13 dias atrás
So excited! This is my Superbowl 😂😂😂
@HoodatHunny
@HoodatHunny 13 dias atrás
Not us-es!
@fayzazaza6736
@fayzazaza6736 6 horas atrás
Ce clip est fou! Beyoncé ne fait qu'une seule chose mais ça marche! Véritable génie 😊😊
@Mahasyah
@Mahasyah 9 horas atrás
Amazing voice and Beyoncé. :)
@SisCarlotta
@SisCarlotta Hora atrás
They ain't da boss of you!!! I ❤ it!!!
@amandalidey329
@amandalidey329 3 horas atrás
I love it. Beyoncé sounds great. 🔥 🎶🎶
@pipikatchusbaby
@pipikatchusbaby 15 horas atrás
amazing song!!!
@Fodderforthesoul
@Fodderforthesoul 13 dias atrás
Forget the half-time show, this is the full time show! Beehaw!
@marsanto224
@marsanto224 13 dias atrás
Beehaw!!! ☠️
@Tanya-rf6kl
@Tanya-rf6kl 13 dias atrás
Beehaw 😂😂😂😂
@naominlord
@naominlord 13 dias atrás
Beehaw!!!😂
@NaomiB_
@NaomiB_ 13 dias atrás
Not beehaw😂😂😂😂
@kc87557
@kc87557 13 dias atrás
Beehawwwwww
@ericahallredfoxxx
@ericahallredfoxxx 2 dias atrás
Loving this
@Simmons2358
@Simmons2358 8 horas atrás
Damn, nicely done Beyonce.
@nancyayala2217
@nancyayala2217 8 horas atrás
Yesss queen great song
@lightlysoul152
@lightlysoul152 Dia atrás
Love this song ❤
@virgilharding1981
@virgilharding1981 4 horas atrás
Love thissss so muchhhh❤❤❤❤
@heehee4750
@heehee4750 8 dias atrás
We ain’t Bee-Hive no more… we are BEE-HAW 🤠🐴🐝
@mc_brendalynn
@mc_brendalynn 8 dias atrás
Appprrooovveedddd
@TheLigthbringer
@TheLigthbringer 8 dias atrás
😅😂😂😂
@indiadanielle4047
@indiadanielle4047 8 dias atrás
BEEHAW I LOVE IT
@El_Tremendo__Pinkin
@El_Tremendo__Pinkin 8 dias atrás
😂😂😂😂
@IAMJEWEL7
@IAMJEWEL7 8 dias atrás
😂😂😂 naw sis we still the Bee Hive but just with a cowboy hat and diamond cowboy boots
@Rosie017
@Rosie017 15 horas atrás
As someone who likes Country music, not sure if I like this. Maybe after another song or two I'll decide 🎶 lol
@jeannettesneed
@jeannettesneed 11 horas atrás
Riiiight i love her voice THATS ABOUT IT!!!! 🙄🙄🙄
@pattib1425
@pattib1425 10 horas atrás
I don't like it at all
@danielamio403
@danielamio403 10 horas atrás
@@pattib1425 me too
@johnhill7453
@johnhill7453 9 horas atrás
yeh she needed a texan to help her w/ some of the lyrics, she mightve started with something you could 2 step to
@twincherry4958
@twincherry4958 9 horas atrás
😂😂😂
@angelamiller6525
I like the song, but as a lifelong country lover, I don't know that I classify it as country.
@the.real.swifties
@the.real.swifties 5 horas atrás
AGREED
@Poppymabel405
@Poppymabel405 6 horas atrás
How doesn’t love this song
@barbarabailes5328
@barbarabailes5328 4 horas atrás
Beyoncé has a Great tune!!! Sounds 'Boot Scootin'!
@user-jn9nr9wb3n
@user-jn9nr9wb3n 5 horas atrás
You could Navajo!😂😂😂😂😂😂 NEVA!
@jeniahorindale173
@jeniahorindale173 13 dias atrás
Ever since she did daddy lessons, i been wanting her to release a country album. IM SO EXCITED😊🎉
@sedrabrown1
@sedrabrown1 13 dias atrás
Yes daddy lessons was that girl!!!
@tonikajacks9565
@tonikajacks9565 13 dias atrás
Fact!
@prettycyber8332
@prettycyber8332 13 dias atrás
Me too
@lauradelaney5457
@lauradelaney5457 13 dias atrás
Think it’s my fav song of hers!!
@bournetobewild4018
@bournetobewild4018 13 dias atrás
This was one of my favorite songs from her.
@daniellethomas4427
@daniellethomas4427 2 dias atrás
Bring it on home B❤
@user-dr4fs5pi7p
@user-dr4fs5pi7p 4 horas atrás
I love this ❤️
@brucellamarsh8409
@brucellamarsh8409 Hora atrás
I love me some Beyonce 🎉🎉🎉🎉🎉🎉. Dancing honey......this ain't Texas 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉. We love you Queen B!
@consciousenergy713
@consciousenergy713 2 dias atrás
I love the song 😊
@gabriellamoon6518
@gabriellamoon6518 16 horas atrás
I loved ❤
@jonellerocke2602
@jonellerocke2602 13 dias atrás
Dropping your song during the Super Bowl! BOSSSSS MOVE!!!!
@detranewhouse5341
@detranewhouse5341 13 dias atrás
First she teased us at the Grammys ‘and THEN sis dropped her song during the Super Bowl. Boss B!tch moves fo sho and I 👏🏽 AM 👏🏽 HERE 👏🏽 FOR 👏🏽 IT 👏🏽
@joeljackson445
@joeljackson445 13 dias atrás
That’s what I said
@christinesizemore2610
@christinesizemore2610 13 dias atrás
I saw her and Jay Z at the Superbowl 😊
@jonellerocke2602
@jonellerocke2602 13 dias atrás
@@detranewhouse5341 every move calculated! This girl don’t miss!!!!!
@RSpark
@RSpark 9 dias atrás
I covered TEXAS HOLD 'EM and would love if you checked it out, thx!
@faatiyah-ayannaapesempress2751
Go head Beyonce. I love it
@McLatino51
@McLatino51 Dia atrás
In the last to say this. Blown away senora. Well done ✅
@antonywooldridge8872
@antonywooldridge8872 13 horas atrás
can you do it again
@princesspeach9529
@princesspeach9529 2 dias atrás
Not me repeating this straight banger all morning in the pickup line 😂
@lisagunter7269
@lisagunter7269 6 horas atrás
I didn't Listen to country but this is amazing ❤
@Sara_007
@Sara_007 12 dias atrás
I always asked myself why didn't she make more songs like Daddy's Lessons and now she's giving us an entire country act? I'M SPEECHLESS, THE TALENT! Thank you, Queen ❤️
@d1boundkj
@d1boundkj 12 dias atrás
It’s finally completed: brvid.net/video/video-L7bp9FAY-ZE.htmlsi=h6avVqp2ouxhsRck
@benjiikins
@benjiikins 12 dias atrás
i hope the whole act aint country ngl
@lilsouth01
@lilsouth01 12 dias atrás
Definitely country, and i fuck with it. The last act might be soul, blrs and rnb. ​@@benjiikins
@xxselenaxx2142
@xxselenaxx2142 12 dias atrás
I’m excited
@caitlingeary4902
@caitlingeary4902 12 dias atrás
Daddy Lessons is the most underrated Beyoncé song out there 🔥
@sarahsdaughter9546
@sarahsdaughter9546 5 horas atrás
Go ahead B, let them know !!! 💃🏽💃🏽💃🏽#thisisapartofAAculture
@dorothymatthews9231
@dorothymatthews9231 6 horas atrás
Now, this song fits the country genre unlike the other one
@RobertMelloOfficial
@RobertMelloOfficial 11 horas atrás
Good song
@user-ex8vm5en8l
@user-ex8vm5en8l 15 horas atrás
I love this y'all
@Issaaay260
@Issaaay260 8 horas atrás
I like it and I'm gonna put a ring on it! 👍
@briwolfe8694
@briwolfe8694 13 dias atrás
A Beyoncé country line dance hit was not on my bingo card for 2024 😂 BUT IM HERE FOR IT
@itsalllove4355
@itsalllove4355 13 dias atrás
Catch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🎉❤🎉
@Cwtiepie
@Cwtiepie 13 dias atrás
She’s doing a homage to black music House, Country and Rock n Roll (Act 3 will be rock n roll)
@briwolfe8694
@briwolfe8694 13 dias atrás
@@Cwtiepie that’s what I figured. I can’t wait. Went to the Nissan stadium show in Nashville
@kakussubrado8966
@kakussubrado8966 13 dias atrás
​@@Cwtiepie omg it would be an iconic move if this is the plan! When did she explicitly revealed this?
@Herdatomboi
@Herdatomboi 13 dias atrás
❤❤
@thaynanyonara487
Se ela gravar piseiro ou brega funk vira hit! ❤
@Boog-Burley
@Boog-Burley 10 minutos atrás
After all these years I’m finally sold on Beyonce. Love this song.
@user-eu9jf7ol6n
@user-eu9jf7ol6n 14 horas atrás
Colombia te ama reina 👑
@mariefearon627
@mariefearon627 3 horas atrás
❤❤❤Beyonce you nailed it awesome song and video ❤❤❤blessings to all humanity 🙏 ✌️
@user-jr7ko5et2c
@user-jr7ko5et2c 3 horas atrás
"Hey its Franklin" lol
@tynielsen
@tynielsen 13 dias atrás
This song on tour would be absolutely Fire, ESPECIALLY seeing it on tour in Texas.
@Irina_1998
@Irina_1998 13 dias atrás
Agree and I can imagine the interactions with the crowd. This sound just feels warm!❤
@d1boundkj
@d1boundkj 12 dias atrás
It’s finally completed: brvid.net/video/video-L7bp9FAY-ZE.htmlsi=h6avVqp2ouxhsRck
@RSpark
@RSpark 9 dias atrás
I covered TEXAS HOLD 'EM and would love if you checked it out, thx!
@Countrygirl8019
@Countrygirl8019 2 horas atrás
Always surprises us ❤
@marcosalves1188
@marcosalves1188 Dia atrás
Assim com o vídeo fica repetindo a mesma cena várias vezes, da vontade de repetir a música várias vezes.😊
@leoblow3659
@leoblow3659 14 horas atrás
Queeen❤
@elhadjiibrahimambow1450
I don't get enough to listen to this😊😊
@AkRenee
@AkRenee 11 horas atrás
Love ❤
@ElisYap
@ElisYap 13 dias atrás
26 YEARS INTO HER CARRER AND STILL SHAKING THE WHOLE WORLD
@vanyalbertine1121
@vanyalbertine1121 12 dias atrás
It's good to be shaken to be on our toes
@lauren578
@lauren578 9 dias atrás
@RSpark
@RSpark 9 dias atrás
I covered TEXAS HOLD 'EM and would love if you checked it out, thx!
@rosemiller6388
@rosemiller6388 5 dias atrás
Everywhere go I keep seeing people say she’s “overrated” idk why
@Jessbaby215
@Jessbaby215 4 dias atrás
She forever will she’s that girl and ppl know it even haters
@augustcole5438
@augustcole5438 Dia atrás
I'm so in love 💕💕💕💕
@syahtree3231
@syahtree3231 7 horas atrás
Lol, when Barbarella goes black and Robotic 😂
@iamatexan4334
@iamatexan4334 4 horas atrás
Love them Houston women !!!!
@marianateodorosilvasouza8594
Te amo Bey
@justaguy6862
@justaguy6862 4 horas atrás
Pretty friggin' good! More BIPOC singers should go down the country road!!
@blaq2handle
@blaq2handle 13 dias atrás
Country music + Beyoncé’s vocals = Magic 🤠 ✨
@rickowens5310
@rickowens5310 12 dias atrás
It’s finally completed: brvid.net/video/video-L7bp9FAY-ZE.htmlsi=h6avVqp2ouxhsRck
@RSpark
@RSpark 9 dias atrás
Yesss! I think she can sing any genre! I covered Texas Hold Em and would if you checked it out, thx!🤘
@AngeliaMcfarlane-rf4yq
Beyreal creative girl one❤v from Jamaica 🇯🇲
@keshlenae8995
@keshlenae8995 23 minutos atrás
I'm addicted ❤
@theodoreroosevelt7471
@theodoreroosevelt7471 10 horas atrás
All the single cowgirls All the single cowgirls Now put your hats up
@thebravesoul
@thebravesoul 20 horas atrás
WOW 💜
@dboucica
@dboucica 3 horas atrás
Ok Beyoncé! We got you ❤!
@heatherlevita1718
@heatherlevita1718 13 dias atrás
I'm loving the country energy... as a Tennessee girl I love that there's something for us chocolate country queens down south 💖🤭
@PrincessArielAngel
@PrincessArielAngel 13 dias atrás
i'm a city girl at heart but ima ho down too lol
@jessek5962
@jessek5962 13 dias atrás
Gotta check out Mickey Guyton and Brittney Spencer! ❤️👏🏼
@nya55155
@nya55155 13 dias atrás
beyonce wants to be lana del rey so bad
@angelaontiveros5021
@angelaontiveros5021 13 dias atrás
@@nya55155LMAOAOAAO
@heatherlevita1718
@heatherlevita1718 13 dias atrás
@@PrincessArielAngel 🤣 I've always wanted to live in the city but girl in the meantime... let's hoe down 💀
@kiddork408
@kiddork408 Dia atrás
I wouldn’t mind after she does country she do rock songs, I would like to see it.
@captaincrunch6500
she will
@boring6388
@boring6388 12 horas atrás
​@@captaincrunch6500no I want her dupstep
@jessicabamber8732
@jessicabamber8732 8 horas atrás
I second this.
@emelie98
@emelie98 Dia atrás
Så braa!!! 😊
@wesleymaciel9379
@wesleymaciel9379 13 horas atrás
Queen❤❤❤❤❤❤❤
@marcelocristiano7817
Amoooooooo
@johnwhite2143
@johnwhite2143 6 horas atrás
Catchy tune this, i like 😁😁👍
@f1awss
@f1awss 13 dias atrás
COUNTRYONCÉ 👏🏽👏🏽
@tonikajacks9565
@tonikajacks9565 13 dias atrás
Period!
@kiaracouch9315
@kiaracouch9315 13 dias atrás
🤣😂🤣😂🤣😂🤣 GON' GURL!!!!
@alonzorodriguez8878
@alonzorodriguez8878 13 dias atrás
Yessssssss😂😂lol 😂
@BHNative
@BHNative 13 dias atrás
Lmao
@abbied
@abbied 13 dias atrás
@@kiaracouch9315What does this mean though? (Just asking lol)
@screaminghellbeast6399
Catchy. I like it.
@veralilopez8952
@veralilopez8952 Dia atrás
Es talento puro y ganar algo no la define
@user-ie8hu6yy8t
@user-ie8hu6yy8t 6 horas atrás
No music videos for act I and we are on act ii?
@pipikatchusbaby
@pipikatchusbaby 2 dias atrás
amaaaaazing!!!
@kristinesmith8776
@kristinesmith8776 12 horas atrás
Whenever I'm sad I watch #thefightingtemptations and life's just a little bit better love you Bey
@lerayshaaen
@lerayshaaen 12 dias atrás
I live in a small country town in texas, so I'm gonna ride down these country dirt roads and listen to texas hold em..😂😊❤
@Thejesscomplex
@Thejesscomplex 12 dias atrás
What a vibe! lol
@kaylovelii
@kaylovelii 12 dias atrás
That’s what I’m thinking I live in a small rural town in Western Pa this is perfect
@brianne_patrice
@brianne_patrice 12 dias atrás
texas girls we up!
@hereyago9460
@hereyago9460 12 dias atrás
Same Same
@jasmineroussell4441
@jasmineroussell4441 12 dias atrás
Vibes
@JefersonSilva-tp4fe
Maravilhosa! 🇧🇷❤️
@profoundmoves
@profoundmoves 2 dias atrás
This is awesome.
@SamsungGalaxy-ti6sx
@SamsungGalaxy-ti6sx 3 horas atrás
Beautiful Queen B, Beautiful song ❤
Próximo
Beyoncé - Hold Up (Video)
5:17
Visualizações 221 mi
7 PROVAS que BRUCE LEE era UM SUPER HUMANO
14:00
Beyonce 09. My Power
5:30
Visualizações 8 mil
THE BEST UPCOMING MOVIES 2024 (Trailers)
1:21:27
Daddy Lessons
4:48
Visualizações 14 mi
Can’t B Broken (Extended)
1:31
Visualizações 654 mil
Beyoncé - Halo
3:45
Visualizações 1