Escuro

Show Me Your Phone w/ Kim Kardashian West

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
Visualizações 18 038 812
96% 174 417 5 971

Jimmy and Kim Kardashian West face off in a game where they take turns being forced to randomly reveal things from their phone on the spot, like Kim's last text with Kanye and a potentially cringeworthy challenge from Winnie Harlow.
Subscribe NOW to The Tonight Show Starring Jimmy Fallon: bit.ly/1nwT1aN

Watch The Tonight Show Starring Jimmy Fallon Weeknights 11:35/10:35c

Get more The Tonight Show Starring Jimmy Fallon: www.nbc.com/the-tonight-show

JIMMY FALLON ON SOCIAL
Follow Jimmy: Twitter.com/JimmyFallon
Like Jimmy: Facebook.com/JimmyFallon
Follow Jimmy: instagram.com/jimmyfallon/

THE TONIGHT SHOW ON SOCIAL
Follow The Tonight Show: Twitter.com/FallonTonight
Like The Tonight Show: Facebook.com/FallonTonight
Follow The Tonight Show: instagram.com/fallontonight/
Tonight Show Tumblr: fallontonight.tumblr.com

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon features hilarious highlights from the show, including comedy sketches, music parodies, celebrity interviews, ridiculous games, and, of course, Jimmy's Thank You Notes and hashtags! You'll also find behind the scenes videos and other great web exclusives.

GET MORE NBC
NBC BRvid: bit.ly/1dM1qBH
Like NBC: Facebook.com/NBC
Follow NBC: Twitter.com/NBC
NBC Instagram: instagram.com/nbctv
NBC Tumblr: nbctv.tumblr.com/

Show Me Your Phone w/ Kim Kardashian West
brvid.net/u-fallontonight
#FallonTonight
#KimKardashianWest
#JimmyFallon

Comédia

Publicado em

 

11 Set 2019

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 80
Belle Hakwa
Belle Hakwa Hora atrás
Hewo
Hamilton Lover a.k.a Macayla
hellllllllllo
Torsha Sanyal
Torsha Sanyal 16 horas atrás
Facts You are watching the video while reading the comments You are reading them in your head And You are smiling wide but not laughing out loud while watching this
Isiac Hollen
Isiac Hollen 19 horas atrás
I like how Kim isn't rude and she's so rich
GamingMoments
GamingMoments Dia atrás
i think this might be staged
Paolo Canonica
Paolo Canonica Dia atrás
yeah, Jimmy's is TOTALLY staged
emre yurdakul
emre yurdakul 2 dias atrás
Does last woman have beard ?
H4B5
H4B5 2 dias atrás
Sooo staged
Mehak Kamran
Mehak Kamran 2 dias atrás
Ngl Kim genuinely looks like the sweetest person ever
Colin Hays
Colin Hays 3 dias atrás
I wish I could believe that any of Jimmys stuff is real.
Orphanage Life
Orphanage Life 3 dias atrás
Who's watching while smiling?😅😅
Anas Khadiri
Anas Khadiri 3 dias atrás
Jimmy was so prepared
Xx_kikiplayz_xX
Xx_kikiplayz_xX 3 dias atrás
Is that in a hotel no that’s in my closet heheheheh Jimmy being immune to boogers in his room
_babydevil_
_babydevil_ 4 dias atrás
4:24 When your last search was PH
MoonAlphawolfie Gacha
MoonAlphawolfie Gacha 4 dias atrás
No hate Kim but how does she get along with him but not his sisters? No hate doe no hate
Marvelous Georgia
Marvelous Georgia 4 dias atrás
Music link👉brvid.net/video/video-l9Cg0Rg0GiI.html
Hi Qwerty
Hi Qwerty 4 dias atrás
I’m shocked that Kim doesn’t have a $1400 512GB iPhone 11 Pro Max.
ChickenRxne
ChickenRxne 5 dias atrás
9:15 look at that guy behind Jimmy tho..
Gamer Girl
Gamer Girl 5 dias atrás
Kim having an iphone 7 and jimmy having a iohone x? WTF 😂😂😂😂😂
Itsyagurlhira
Itsyagurlhira 6 dias atrás
Idk why I feel really cool now cuze I have the same phone as Kim
EmJeePee
EmJeePee 6 dias atrás
Jimmy got bars
Bitch 2.0
Bitch 2.0 6 dias atrás
This is so fake lmao why do americans thinks everything They see is real😂
Jonglei Chol
Jonglei Chol 4 dias atrás
True
ii Lovley Sunrise ii
ii Lovley Sunrise ii 6 dias atrás
I know something about you Your not watching this on full screen
Kevin Soibel
Kevin Soibel 6 dias atrás
When Jimmy's voice memo thing did the song I Don't Like This it was so hilarious and so was his voicemail greeting
lordfejixo
lordfejixo 6 dias atrás
Plot twist: this wasn’t scripted
Yasma
Yasma 7 dias atrás
I love how there are like 0 comments about Winnie 🤣
Summer223 Time111
Summer223 Time111 7 dias atrás
Imagine Kanye s last message was something ineproprate
Praize ʕ•ᴥ•ʔ
Praize ʕ•ᴥ•ʔ 7 dias atrás
Kim k west is soooo sweet •ᴥ•ʔ
Soniya Kadri
Soniya Kadri 8 dias atrás
Let's just admit Kim is really better than Kylie and is not rude at all
Soniya Kadri
Soniya Kadri Dia atrás
@Shlappy did I mention Kylie is rude? Yeah sometimes she is rude
Soniya Kadri
Soniya Kadri Dia atrás
@Despoina Mermigka yup
Despoina Mermigka
Shlappy I mean she used to be but when she had her daughter she became better
Shlappy
Shlappy 5 dias atrás
Is kylie rude?
Andy Stevenson
Andy Stevenson 8 dias atrás
OMG HE HAS LIN AS HIS VOICEMAIL LUCKYYYYYYY
Andy Stevenson
Andy Stevenson 8 dias atrás
My last text was a communist Russian animal crossing video that I sent to my friend There would be a bit of confusion
alyssaisntagamergirl
alyssaisntagamergirl 9 dias atrás
JIMMY
Jeannie Tuttle
Jeannie Tuttle 9 dias atrás
Jeeezz so fake.
DaveMcIroy
DaveMcIroy 9 dias atrás
Thumbs down for the Apple commercial.
Fernando Leon
Fernando Leon 9 dias atrás
Oh... the old Vine logo...
Erin Kubasta Selena Gomez
This was posted on my birthday last year
Elite Wood Badger
Elite Wood Badger 10 dias atrás
Jimmy was scared out of his mind
Piper Blake
Piper Blake 10 dias atrás
this is so staged
Carissa Warner
Carissa Warner 10 dias atrás
Wow
Sebastian Olea
Sebastian Olea 10 dias atrás
Her password is 8811 or 9911
Critical Memes
Critical Memes 11 dias atrás
She fully sounds like Lana rhaodes
Eshaal Alpha
Eshaal Alpha 11 dias atrás
Hi I’m Kim Kardashian West I’m gonna cry my diamond earring DONT BE F....n RUDE!!!!
Alyssa Waltz
Alyssa Waltz 8 dias atrás
ARE YOU KIDDING ME!?!?
Alex pizza ninja
Alex pizza ninja 11 dias atrás
You can literally see Jimmy dying inside
c huseyin
c huseyin 11 dias atrás
Jimmy is playing fake and kim not ist not fair
jade bonnici
jade bonnici 11 dias atrás
this is so funny
a human
a human 12 dias atrás
Hell yeah them bars!!😱🔥
Roniking 145
Roniking 145 12 dias atrás
Is it just me who think kim sounds like Lois Griffin from family guy???
johnofavalon1
johnofavalon1 12 dias atrás
This is all fake!!!!!
DomBomb354
DomBomb354 13 dias atrás
I love how Jimmys phone looks like a women’s phone and Kim’s looks like a guys
Ana Conover
Ana Conover 13 dias atrás
I really want kim kardashians numer i am a big fan of the kardashians soooooooooooooooooooo much
Jesse Bittel
Jesse Bittel 13 dias atrás
What does that other girl have on her face
Emily Bell
Emily Bell 14 dias atrás
Fun story my father saw Jimmy Fallon in an airport back in 2008 in a white t shirt. On his left was his wife in flats
CASMEEN
CASMEEN 14 dias atrás
TOP 20 NETFLIX MOVIES !!!! brvid.net/video/video-eJcp06cG07I.html
maria dimitri
maria dimitri 14 dias atrás
am i the only one that jimmy fallon in ted mosby?
Ильсур Гареев
So faked
Rosana Hill
Rosana Hill 15 dias atrás
Hi I’m Kim kardashin NO IM GONNA CRY MY DIMOND EARRING
Satabrale
Satabrale 15 dias atrás
10:28 Wtf, If she needs an extra follower, what do I need? 😂
Maya Kaplan
Maya Kaplan 15 dias atrás
Are you in a hotel or something? Um. No that's my um closet.
Maya Kaplan
Maya Kaplan 15 dias atrás
Old Jimmy: "Noooh...Noo"
[Kate the Great]
[Kate the Great] 15 dias atrás
My mom did the same thing that Kim would do Though it wasn’t cute.. I wonder why
Alonna Graves
Alonna Graves 15 dias atrás
Bruh, my name's Winnie! And winnie Harlow is black JUST LIKE ME btw this isn't my main yt account
Willow TheAvocado
Willow TheAvocado 15 dias atrás
I can’t be the only person who heard the rapping and was like “I bet that’s Lin” and then it actually was 😂😂
Andy Stevenson
Andy Stevenson 8 dias atrás
Same😂
Johnny BigRedemption
Johnny BigRedemption 10 dias atrás
Sheila 16 who y’all think was beatboxing??🙃🙃🙃
Sheila 16
Sheila 16 10 dias atrás
you're not the only one 😂
Nathan Nicol
Nathan Nicol 15 dias atrás
My mom walked by and said Wheres that girls shirt!!
Luke Chrisco
Luke Chrisco 16 dias atrás
🍒🍒🍒🎂🎂🎂🎂🎂
Princess Sparkless
Princess Sparkless 16 dias atrás
me: sees what happend to jimmy about his voice memo's also me: deletes all my voice memos
Princess Sparkless
Princess Sparkless 16 dias atrás
kanye: makes the sweetest text to kim audience: AWWWWWW kim: I tOlD yoU iTs sWeEt
Princess Sparkless
Princess Sparkless 16 dias atrás
what if ur kim and jimmy is ur dad just imagine
Isabell Bayat
Isabell Bayat 16 dias atrás
😅
Angelina Kindler
Angelina Kindler 16 dias atrás
Omg😂😂😂👍🏼
Sheila Bodiongan
Sheila Bodiongan 16 dias atrás
kim is so lucky to have kanye and vice versa
Tiny Dancer
Tiny Dancer 17 dias atrás
8:13 I love how jimmy has a pink phonecase and Kim has a black one😂
Alicia
Alicia 17 dias atrás
Do more of these videos even though we all know the celebrity deletes shit beforehand.
Lauren Higgins
Lauren Higgins 17 dias atrás
I loveeeee Lin Manuel Miranda
Sofia D
Sofia D 17 dias atrás
Why she
Jean Fischer
Jean Fischer 17 dias atrás
Kim's last Google search: "surgeon in L.A. that can fix a bad lip job"
Jewel Rich
Jewel Rich 17 dias atrás
Kim is just so cool XD
Victoria Bridges
Victoria Bridges 18 dias atrás
And how she laughs sounds like kris Jenner
Victoria Bridges
Victoria Bridges 18 dias atrás
Kylie was texting Kim during the first round
Liya Zhang
Liya Zhang 18 dias atrás
I got so excited when jimmy said lin manuel miranda from hamilton cause im a big hamilton fan ☺️😍
Jake Lama
Jake Lama 18 dias atrás
Didn't Jimmy Fallon do black face?
Próximos vídeos
Spill Your Guts: Harry Styles & Kendall Jenner
09:23
Know It All with Blake Lively
07:20
Visualizações 11 000 000
JAWBREAKER 2
3:22
Visualizações 1 993 775
2020
9:17
Visualizações 1 896 346
Pour It Out w/ Kendall Jenner
06:02
Visualizações 6 700 000
Box of Lies with Cardi B
05:30
Visualizações 21 000 000
The Best of Celebrities Play CHARADES # 1
09:34