Escuro
No video :(

Greekgodx Reacts To 'Top 100 Viral Videos of the Year 2016'

Greekgodx
Inscrever-se
Visualizações 729 482
81% 8 923 1 972

Watch the VOD for better experience: www.twitch.tv/videos/283064069
Don't forget to like, comment with "GIMME GIMME" or "GGX" and subscribe BOIS!💙
Buy my merchandise now over at: www.greekgodx.network/
►Please follow me on:
►Twitch - www.twitch.tv/greekgodx/
►Twitter - twitter.com/greekgodx/
►Join my Discord - discord.gg/mfq6f4b

Entretenimento

Publicado em

 

12 Jul 2018

GreekGreekgodxTyler1Loltyler1TylerRoleplayStreamHighlightsTwitchReactsWatchingGREEK REACTSgreek watchesViral videosTop 100

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 1 146
Maski
Maski 2 dias atrás
THE FISH WASN'T GUTTED THAT WAS IT'S GILLS, GREEK AND EVERYONE AGREEING THAT IT WAS 'fAkE' OR 'ExPoSeD' IS FUCKING RETARDED.
Dave Couch
Dave Couch 3 dias atrás
"im not showing this" literally half the fucking videos, grow a fucking set you pussy jesus
Gavin745
Gavin745 4 dias atrás
12:22 *I must go, my people need me*
D. V.
D. V. 6 dias atrás
MOUSE MF
Silver Phoenix
Silver Phoenix 8 dias atrás
Greek is just scared of heights because if he fell from any distance It'd be a recreation of the meteor that wiped out the dinosaurs.
Tarzaned Wannabe
Tarzaned Wannabe 10 dias atrás
Where can i download greeks wallpaper?
The Void
The Void 10 dias atrás
You are skipping all the good parts bitch
The Void
The Void 10 dias atrás
Ok I’m never fucking watching your vids again
Znuffle
Znuffle 11 dias atrás
He should google what CANCER is..
Steven la doze
Steven la doze 11 dias atrás
streams for pussies
Biggie
Biggie 12 dias atrás
37:40 greek wife
rad lad
rad lad 14 dias atrás
"This Squirrel fits so many nuts in his mouth." I know plenty thots who fit more.
donna hobbs
donna hobbs 15 dias atrás
GWEEK
Devil King
Devil King 17 dias atrás
they not fake were the proof
Ares
Ares 17 dias atrás
26:32 dogs can't sweat
temmie2004
temmie2004 18 dias atrás
russian bias
McKaos
McKaos 19 dias atrás
The fucking windows were cracked for the dog in the car LMAO. Bet the owner just went to grab something real quick and came back to his dog gone and the fucking windows broken thinking someone stole his dog
Neobay
Neobay 19 dias atrás
wtf do you think happens on youtube ? that the woman get shot ? come on
Br0kens
Br0kens 22 dias atrás
seeing baby kick in the womb:FAKE
Friendly Fire89
Friendly Fire89 23 dias atrás
My cousin beat cancer then he had it again and now I'm sad that I don't know he will beat it
Friendly Fire89
Friendly Fire89 23 dias atrás
And it runs in the male part and I am a male
Friendly Fire89
Friendly Fire89 23 dias atrás
Fucked up part is 4 people died off cancer in my family
Brian Gamez
Brian Gamez 23 dias atrás
Oh wait nobody runs in your family fatty boy hahahaha I choked on my water
NFXDESTRA
NFXDESTRA 23 dias atrás
oh yeah yeah
Extrnal Sorce
Extrnal Sorce 24 dias atrás
What’s the art / artist st 5:00?
A Box
A Box 25 dias atrás
7:25 Tyler
POS BROOKLYN
POS BROOKLYN 26 dias atrás
He was rite a lot of people got hurt by that stupid daredevil craze of climbing crazy heights thank god it is over with !!! Nd the thing bout Cancer is that when DoCs for example tell some one they have been completely cleaned of Cancer cells they can never be 100% accurate i think it is prob somewhere around 98% accurate but still because of those 2% that are missing Cancer can recur in people.
AnIrishMusician
AnIrishMusician 26 dias atrás
Typical Greek video: *fly gets squashed "Nah, I'm not showing this..."
djay T-b
djay T-b 27 dias atrás
"really lucky" huh? guy prolly got his skin pealed off sliding though the asphalt
Ethan Bone
Ethan Bone 28 dias atrás
Greek stop being a bitch and just show the vids gd
1,000 subscribers For maximilianmus
Greek: real Chat: FAKE Greek: fake Chat: REAL
Mr. Magpie
Mr. Magpie 29 dias atrás
Greek you are the most retarded human being on this planet the video was on BRvid meaning that nothing in the videos could be bad and if they were bad the videos wouldn’t be on BRvid you stupid idiot
Magnus Holst
Magnus Holst 29 dias atrás
ok greek has -2 brain cells... no offense greek
Whoop Dee-Doo
Whoop Dee-Doo 29 dias atrás
please stop pausing, you can just close your eyes.
Eme
Eme Mês atrás
Why do u keep pausing 7 cunt
NESS??!!
NESS??!! Mês atrás
greek is literally the worst driver for youtube
F B I-Sama
F B I-Sama Mês atrás
Too bad the first guy didn't fall
Crumpet Snail
Crumpet Snail Mês atrás
I've had problems with my hover board thing just Turing off for no reason, imagine if that happened in the first clip
iamhappyso PSN
iamhappyso PSN Mês atrás
Food ad on ggx vid
Quartermaster
Quartermaster Mês atrás
Actual wuss on stream
Oh Yeah Yeah
Oh Yeah Yeah Mês atrás
Greek thinks a baby was a paid actor. He right tho
tallan knowshisgun
tallan knowshisgun Mês atrás
At 15:22 you know that shit hurt homeboys hand like no other
Vablo
Vablo Mês atrás
15:55 would you lets your kid that close to electrical wires
Sean H
Sean H Mês atrás
MonkaS Censoredgodx
aaron
aaron Mês atrás
im subscribing, brofist
aaron
aaron Mês atrás
m8 you could get so many girls if you got lean
David St
David St Mês atrás
The windows on that BMW were kinda opened but I would kick their asses for braking that window
Adolf Hitler
Adolf Hitler Mês atrás
Fake
DrizzyBones
DrizzyBones Mês atrás
thisisfakegodx
DrizzyBones
DrizzyBones Mês atrás
greekgodx is a pussy lol. *I'm not showing that*
Noah Toe-ah
Noah Toe-ah Mês atrás
You have -90 iq if you think they can show someone dying on BRvid. STOP PAUSING
DaftPanther171
DaftPanther171 Mês atrás
I really hate greeks chat they think everything is fake
some guy with flipaclip
some guy with flipaclip Mês atrás
Greekgodx : *see scripted video* "real". *see legit vids* "so fake, sooo fake"
BigBoizInc. 1.0
BigBoizInc. 1.0 Mês atrás
Cancer doesn't run in the family what runs in the family is your diet. Eat health you won't get cancer eat like a pig and you have a very big chance of getting cancer.
Austrian Cake
Austrian Cake Mês atrás
10:08 Someone was throwing the to her
Karen Harrington
Karen Harrington Mês atrás
Hahahahahaha! “It hurts my dick” 😂
MJ Intromaker
MJ Intromaker Mês atrás
The boar was a fish now a pig
Anthony Pegues
Anthony Pegues Mês atrás
this intro has me dying
Élio Paixão
Élio Paixão Mês atrás
mm. u look normal but that picture of an anime girl on the back ground ... idk
Birdy Creation
Birdy Creation Mês atrás
Pause at 15:27, 👌👌👌 gottem
Zbysio Siemanko
Zbysio Siemanko Mês atrás
his hiding half of these clips not worth watching .. and btw wheres link to this video in description ?
Thomas Dolberg
Thomas Dolberg Mês atrás
Greeks chat is so much more intelligent than him
minimunk7
minimunk7 Mês atrás
About the cancer question, look it up. Don't ask a twitch chat lol... Fun fact, we constantly create cancer cells but they're killed before they can affect other cells. Oh and a mistake during the creation of a cell is how cancer begins and evolves and our bodies make far more mistakes than we might think or wish.
Hermaeus Mora
Hermaeus Mora Mês atrás
All this "I´m not showing this" is really anoying.
The Critisizer
The Critisizer Mês atrás
The sad thing is that he'll probably have cancer again
Irrespons
Irrespons 2 meses atrás
so many experts on canser, strange Kappa
Tyler CSM
Tyler CSM 2 meses atrás
am i the only one who laughed not cringed at chewbacca mom?
Tyler CSM
Tyler CSM 2 meses atrás
The people who say yikes when the kid is excited because he’s cancer free, fuck you. Honestly, fuck you. How shitty of a person can you be.
Ty7er
Ty7er 2 meses atrás
stop fucking pausing all the fucking time its irritating as shit
Ty7er
Ty7er 2 meses atrás
2:33 'haha kankerjong'
T H I C C doggo
T H I C C doggo 22 dias atrás
Omg, inderdaad, goud
Jesus Barrios
Jesus Barrios 2 meses atrás
This is why soda is better he’s not scared of getting band see dose it for the viewers and the moenyy
chrisarbour
chrisarbour 2 meses atrás
That hotel keycard thing, i would sue the ever living fuck outta them for that lol
Skidoog
Skidoog 2 meses atrás
DOES GREEK REALLY THINK THAT BRvid WOULD ACTUALLY ALLOW A VIDEO TO STAY UP IF SOMEONE FUCKING DIED IN IT? THIS ISN’T FUCKING /B/ 4CHAN OR r/watchingpeopledie IS IT
LunoTrix
LunoTrix 2 meses atrás
the intro is everything xD
Bradley Wright
Bradley Wright 2 meses atrás
Bitch ass
Syad
Syad 2 meses atrás
noice intro m8
Brak
Brak 2 meses atrás
cancer is a mutation that can happen to anyone, and you have a 1/3rd chance of getting it in ur life span.
kolokifas
kolokifas 2 meses atrás
30:27 Όπα
Sage Rocket
Sage Rocket 2 meses atrás
People in remission (free of cancer after having it) can still get it but from my research are more likely to get it again
ChefBORB ReKt
ChefBORB ReKt 2 meses atrás
What anime is his wallpaper from
M0utarde R
M0utarde R 2 meses atrás
Greek ur such a fucking cunt afraid of everything . Relax
KennySNAX
KennySNAX 2 meses atrás
This guy is suck a cuck.
TTH_Gravity
TTH_Gravity 2 meses atrás
greek you fat fuck
Clepto
Clepto 2 meses atrás
S T O P T H E F U C K P A U S I N G
Oily Salad
Oily Salad 2 meses atrás
Is this dude fucking retarded or something?
airsoft emilio
airsoft emilio 2 meses atrás
“I didn’t think whales were that big” why you tryna deny your weight?
Justice
Justice 2 meses atrás
C L E N C H
Alex Ramos
Alex Ramos 2 meses atrás
Yes of course this is fake, the one and true source
Ashton Wu
Ashton Wu 2 meses atrás
Stop fucking pausing Christ, if it's on BRvid it's fine to watch
YinChun
YinChun 2 meses atrás
At 2:37 i saw somebody type 'kankerjong' in those comments and that means cancerboy in dutch but its a cancer (kanker) is a swear word in dutch and to the person who wrote that, i hope you suffer from something way worse than cancer
Conor Lukins
Conor Lukins 2 meses atrás
There was one guy in twitch chat on the boy beats cancer clip that said "April fools [Kappa]" God fucking damnit i laughed harder than i should have.
Cheese Milk
Cheese Milk 2 meses atrás
Greek is retarded if there was anything that would get you banned on twitch if you showed it,it wouldn’t be on yt
Spacealpaca
Spacealpaca 2 meses atrás
MAMMAAAA
Undulating Fluids
Undulating Fluids 2 meses atrás
6:35 🤣
S1mulation 0ne
S1mulation 0ne 2 meses atrás
All the Twitch PHD's in the chat.
MR.fluffy WAFFLE
MR.fluffy WAFFLE 2 meses atrás
You call everything fake bro, I think your fake
greetthemoth
greetthemoth 2 meses atrás
low key LITTTY intro TriHard
Olaf Kasbricky
Olaf Kasbricky 2 meses atrás
whats that wallpaper at 5:29 ?
Rasitha Senevirathne
Rasitha Senevirathne 2 meses atrás
your Ferrari is gone mate video: this is a Lamborghini gallardo
MT Gaming
MT Gaming 2 meses atrás
1:20 hits up in dms
Hey Im Glue
Hey Im Glue 2 meses atrás
2:33 ImDizzles dutch for cancerboy idk why people say that
火Sylect Visuals
火Sylect Visuals 2 meses atrás
Greek is such a fucking pussy
Próximos vídeos
Giant Monopoly Game With Real Money
15:43
Visualizações 12 689 407
100 LAYERS OF LEGO (DANGER ALERT) UNBREAKABLE WALL
18:41
SPENDING 24 HOURS IN A BUBBLE TENT!
21:38
Visualizações 1 652 666
PE Teacher Requires Girls to Wear Bras
4:03
Visualizações 443 166
DRAKE BELL AND I WATCH OUR CRINGIEST VIDEOS!
19:51
A Quiet Place (2018) KILL COUNT
17:23
Visualizações 1 871 143
The Try Guys Try 90s Crafts ft. LaurDIY
12:46
Visualizações 2 496 103
The $1.7 Million Lie
14:21
Visualizações 3 011 114