Escuro

FaZe vs. FaZe - Basketball Challenge

FaZe Clan
Inscrever-se
Visualizações 1 416 095
97% 47 206 1 284

10 FaZe Members, 1 basketball... how do you think its gonna go?
● NEW FaZe Clan Merch: fazeclan.com
● Watch us live: twitch.tv/team/faze
● FaZe Clan on Twitter: twitter.com/FaZeClan
● FaZe Clan on Instagram: instagram.com/fazeclan
● FaZe Clan on Facebook: facebook.com/TheFaZeClan
● FaZe Clan Esports Update on Twitter: twitter.com/FaZeUpdate
The Energy Drink for Gamers by GFUEL
● gfuel.com/faze
● Discount code: "FAZE"
The Headsets, Keyboards & Mice we use by STEELSERIES:
● steelseries.com/esports/faze-clan
The Controllers we use by SCUF GAMING
● scufgaming.com/teams/faze-clan/
● Discount code: "FAZE"

Jogos

Publicado em

 

15 Jul 2019

FaZeFaZeClanFaZe ClanFaZe RainFaZe ApexFaZe JevFaZe BanksFaZe AdaptFaZe TemperrrFaZe RugFaZe CizzorzFaZe NICKMERCSFaZe Housefaze clan basketballfaze house challengesfaze basketball challengefaze house funny

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 3 786
GradyGamer101
GradyGamer101 8 horas atrás
Dude rug shat on everyone LMAO
Quetheofficial Irby
Quetheofficial Irby 8 horas atrás
5:27 great shot ✍🏾
Aspect Vasty
Aspect Vasty 11 horas atrás
Tenser is so bad at basketball
Kyle Atwood
Kyle Atwood 12 horas atrás
this was hard to watch how bad they were
Juice Stain
Juice Stain Dia atrás
Apex with the COMMS
Adrian Rulez
Adrian Rulez Dia atrás
What’s the song when rig shot and missed
Meg a
Meg a 2 dias atrás
They always treat faze orba like sh*t 🤦🏽‍♂️
Morgan Knight
Morgan Knight 2 dias atrás
So everyone is gonna ignore the guy on the floor at 3:05
Lauren Girdner
Lauren Girdner 4 dias atrás
3:00 that bitch in the background just rolling on his back though 😂 love it!!!
Themosh 2012
Themosh 2012 4 dias atrás
Who noticed that it was scored in 1 point, not 2
Epic gamer Siller 69
Epic gamer Siller 69 4 dias atrás
The part when the beat dropped 😂 that killed me
Padmaja kosuru
Padmaja kosuru 4 dias atrás
Adapt is so good at basketball bro
Cryonic Hello
Cryonic Hello 5 dias atrás
Apex: your 6 foot 8 and I rebounded Me: that's tough
Andrea McHugh
Andrea McHugh 5 dias atrás
Rug it runs in the family
Isaac_The_BOSS !!!!!!
Isaac_The_BOSS !!!!!! 5 dias atrás
Like if football (AFL) or soccer is better
Rubenangel Martinez
Rubenangel Martinez 5 dias atrás
Damn rug and adapt balled out
Tempest Blizzard
Tempest Blizzard 5 dias atrás
Apex I’m not letting you score on me. Rug let’s see then Apex you have too much energy for me Apex your too fucking slimy and quick
Nasir Seda
Nasir Seda 6 dias atrás
The same teams from dodge ball!!!!!
OG_human_Nathan
OG_human_Nathan 7 dias atrás
WHO ELSE WANTS TO SEE A 1V1 BETWEEN BRIAN AND ALEX AKA RUG V ADAPT IT WOULD BE LIT PS I WATCHED THIS VIDEO BEFORE AND I COMMENTED THIS COMMENT AS I WAS RE WATCHING
Ced Manalon
Ced Manalon 9 dias atrás
basketball faze clan event?
Tertle
Tertle 9 dias atrás
what kinda shoes does temperr have on?
John Arroyo
John Arroyo 9 dias atrás
Rug MVP though. Dude was lighting it up
Rocco Lucchesi
Rocco Lucchesi 9 dias atrás
Who was laying down on 2:47
vxljs
vxljs 10 dias atrás
Apex was sooo salty 🤣🤣🤣
CallMeMatt
CallMeMatt 10 dias atrás
This is a representation of the eastern confrence this year
omgdiego 778
omgdiego 778 10 dias atrás
Rug
omgdiego 778
omgdiego 778 10 dias atrás
Temperrr said at the end that drug scored like 18 boards but the game is 15 points
omgdiego 778
omgdiego 778 10 dias atrás
I mean rug
Jetissk130
Jetissk130 10 dias atrás
Remember when blazakin was weak af
Nejc Pečjak
Nejc Pečjak 10 dias atrás
Deamn rug
Temper Panther
Temper Panther 10 dias atrás
Is it just me or is Adapt surprisingly good?
TVV JW Andre Andre
TVV JW Andre Andre 11 dias atrás
Poor Orba he never got the ball next sports game y’all do pick orba first ok love u. Guys
Elxna abs
Elxna abs 11 dias atrás
Wtf is that guy on the left doing on the floor LMAO
Suspect _Flame
Suspect _Flame 11 dias atrás
Go to 3:05 in the vid
Bernie Parent
Bernie Parent 12 dias atrás
This the same court Danny Duncan hit the full court shot
KingMrwanVids
KingMrwanVids 12 dias atrás
The score didn't change at 6:38 😂😂
Elite King
Elite King 12 dias atrás
MVP rug all day and he’s my favorite faze member
Elite King
Elite King 12 dias atrás
Blaze likes to flex
Andres Teyechea
Andres Teyechea 13 dias atrás
Rug is the best
ScArxRush
ScArxRush 13 dias atrás
When apex said Relax everyone chill out, at 3:05 it made my Alexa Echo go off lol
DiamondMan127
DiamondMan127 13 dias atrás
6:17 u messed up the score
Jstrat
Jstrat 13 dias atrás
Why was apex playing PG when he missed every shot
chicken head
chicken head 14 dias atrás
did anyone realize orba didnt do shit
King Mk
King Mk 15 dias atrás
Tommy had all the points for the losing team
Sam Philippi
Sam Philippi 15 dias atrás
Did anyone notice rug is smaller than apex
CraftyBoy YT
CraftyBoy YT 15 dias atrás
5:22 song?
byojay halamadrid
byojay halamadrid 16 dias atrás
When in the video did orba touch the ball do him dirty like that LMAO
itzzMilkk Edits
itzzMilkk Edits 16 dias atrás
my right ear was very sad after this video
Zenyak 93
Zenyak 93 17 dias atrás
2:59 to 3:07 wth
Meme Legend
Meme Legend 17 dias atrás
Who’s that shitty camera man🤦🏻‍♂️
ITZ Abel
ITZ Abel 18 dias atrás
Rug made Brandon proud 😤
ITZ Abel
ITZ Abel 18 dias atrás
What’s apex archetype 😂😭😭 go sub to my channel thooo y’all 💚
Ethan Lee
Ethan Lee 18 dias atrás
Good job Orba your the mvp
Juan Islas-Parker
Juan Islas-Parker 19 dias atrás
Bruh rug hits those
Marco Fortnite
Marco Fortnite 19 dias atrás
Like if orba never got the ball
G H X S T R A H I M
G H X S T R A H I M 20 dias atrás
0:53 So we aren't gonna talk about rugs picture being rico from Hanna montana
Beast Boy
Beast Boy 21 dia atrás
WTF was my nigga doing in the background at 3:06 ???
Valdrez
Valdrez 21 dia atrás
lil short toxic apex goated
Alexandre Baldwin
Alexandre Baldwin 21 dia atrás
Dang Alex is actually really good
Ezra Jena
Ezra Jena 21 dia atrás
How the F are the people playing in the back while faze members are Playing in the court
Mayed Alsharif
Mayed Alsharif 22 dias atrás
Blaze was looking better last time
Dan11- TCRSS
Dan11- TCRSS 22 dias atrás
5688
Sergio Gonzalez
Sergio Gonzalez 22 dias atrás
Tommy the type kid who brings the whole gear but still sucks ass!
Nick Anderson
Nick Anderson 22 dias atrás
Apex reminds me of micheal Scott on the office during the basketball episode hah
#trebletreble #trebletreble
Yo rug is nasty
Jeffryyy
Jeffryyy 23 dias atrás
So we’re just gonna ignore the guy stretching in the back 😂😂
J0N YUH
J0N YUH 23 dias atrás
It’s not the same without Rain:(
AlexJrTV
AlexJrTV 23 dias atrás
Apex: You hit my chin Me: He hit your beard
AlexJrTV
AlexJrTV 23 dias atrás
Apex on Nikkan...
Tyler Durden
Tyler Durden 23 dias atrás
Tommy The Two Way Slasher!!!!!!!!!
MegA Bopz
MegA Bopz 23 dias atrás
What is adapts real name
Morzaツ
Morzaツ 23 dias atrás
Let me be a FaZe member too👌
xela llahsram
xela llahsram 23 dias atrás
someone tell blaziken to put a shirt on.
LucidRamz -
LucidRamz - 24 dias atrás
Did faze orba even touch the ball 😂😂
xHa4dcore G1rlx
xHa4dcore G1rlx 24 dias atrás
The most funniest bit was those kids running with their backpacks
Mangexyo
Mangexyo 24 dias atrás
apex really out here grabbing boards 😂
Antonio Martinez
Antonio Martinez 24 dias atrás
Who remixed the still dre beat,the shit bumping. Anyone link?
Gibbson25 Gibson25
Gibbson25 Gibson25 24 dias atrás
6:39 score doesn’t change when adapt scores
Shiv J
Shiv J 24 dias atrás
Where’s FaZe Banks and FaZe Rain
Fatima Lopez
Fatima Lopez 24 dias atrás
Where tf was orba, he touched the ball once.
Phil Phoden 47
Phil Phoden 47 24 dias atrás
I feel sorry for nekan 😂
Próximos vídeos
FaZe Sway vs. FaZe Mongraal
14:18
Visualizações 814 686
"Most Kills Wins $1,000"  FaZe vs. FaZe
10:03
THE SIDEMEN SPEND 24 HOURS IN AMSTERDAM
14:59
FaZe Sway vs. FaZe Mongraal
14:18
Visualizações 808 567
The Story of FaZe Banks
21:52
Visualizações 33 367
Introducing FaZe Mongraal
4:09
Visualizações 3 820 406
BLAST Pro Series Los Angeles - Round 4 -
8:43:01
"9 YEAR OLD JOINS FAZE CLAN"
14:08
Visualizações 1 034 481
FaZe Mongraal vs. FaZe Clan
17:17
Visualizações 2 405 556
I JOINED FAZE?!
10:12
Visualizações 2 453 095
FaZe Jarvis Vs Mongraal (Fortnite 1v1)
12:07
Dear Tfue
21:37
Visualizações 9 043 101
FAZE HOUSE TRIO ZONE WARS (FaZe Vs FaZe)
20:36
My Roblox account got banned.
11:52
Visualizações 800 886
WINNING With *ONLY* Zombie Loot In Fortnite
13:46
I LOST My DIAMONDS In Minecraft
27:47
Visualizações 321 223
We tried to tame an Enderman in Minecraft
13:47
Super Mario Maker 2 - 28 - Slip and Die
14:18